• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Perite FL
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:15:59 följande:
    Ah, det förklarar saken. Till det du nämner måste man vara etnisk afgan annars blir det knas. Tungan ute
    Jaaa, det kanske kan förklara saken, att den däringa Osisis egentligen är en förrymd Taliban från just Afghanistan.

Verkar onekligen så med den inställningen hon har till saker och ting. Om nu kvinnor kan klassas som Talibaner, men hon har förmodligen en strap-on i megastorlek fastspänd om så inte är fallet. Inställningen är där iaf. Ingen tvekan om det.....
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • Memoar
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:11:59 följande:
    Självklart får du kalla din inhopp här med röven före för ironi om du så vill. Det är nog bara det att det endast är du som verkar förstå det ironiska i det du skriver.

Angående det där med att man sexchattar och har ett partner så vet du inte ett skit om vilka familjeförhållanden folk har som skriver här inne och det finns en hel del förutom det du verkar vara van vid. Alla får inte fnatt för lite sexchatt. Själv skulle jag inte ens få fnatt om min man så ens ville ha sex med en annan kvinna. Synd bara att han är så hjärntvättad.   
    Du i din tur kan inte heller veta ett skit om vad jag vet ang vilka familjeförhållande folk här inne har?
    Ponera att jag fått diverse inboxar från just män i den här tråden!
    Tänk dig då att dessa män skulle ha kunnat erbjuda både det ena och det andra. Kan du föreställa dig hur dessa erbjudande har sett ut (eller erbjudande egentligen, snarare patetiska raggningsförsök och oförmåga att inse sin bristande attraktionskraft) och hur de försöker locka en med löfte om fontänorgasmer bara man är diskret och inte yppar det för frugan, sambon och den älskade modern till deras barn.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 00:22:15 följande:
    För att de flesta nog tycker det är helt normalt att tänka så, inget speciellt konstigt där. Alla har dock inte samma behov av att tro sig känna andra, ta allt man skriver så allvarligt och vara så fördömande. Jag tycker du verkar stå rätt bra för de bitarna helt själv.

Lycka till med flytten.

Din häck och Ochs bröst. YUMMI! Kyss
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • HäckHäxan

Inser ju att jag missat en massa roligt

Nå puss på er, jag skall försöka inta sängläge!

Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:22:30 följande:
    Är det något seriöst så låter jag det va.

Tror inte du har något emot att jag är en kvinna Och.  
    Ha ha, backa och läs den här gången... NG visade sig ha oanade talanger. Drömmer

Du vet vad jag vill.  
    The hard way is the right way.
  • HäckHäxan
    straight arrow skrev 2012-01-05 23:30:10 följande:
    Jag gillar denna:
    "Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience." 
    Smecker skrev 2012-01-05 23:31:45 följande:
    Jag gillar denna:
    Skriv inte saker på nätet som du inte kan tänka dig att skriva när din respektive sitter bredvid och läser. 
    Jag gillar bägge... Oftast brukar jag vara idioten dock! Men jag är en idiot som är helt värdelös på att ljuga, så därför undviker jag det!
  • I Blackrose I
    Memoar skrev 2012-01-06 00:23:31 följande:
    Du i din tur kan inte heller veta ett skit om vad jag vet ang vilka familjeförhållande folk här inne har?
    Tänk dig då att dessa män skulle ha kunnat erbjuda både det ena och det andra. Kan du föreställa dig hur dessa erbjudande har sett ut (eller erbjudande egentligen, snarare patetiska raggningsförsök och oförmåga att inse sin bristande attraktionskraft) och hur de försöker locka en med löfte om fontänorgasmer bara man är diskret och inte yppar det för frugan, sambon och den älskade modern till deras barn.
    Well, jag tror inte Aynrand är ett dugg intresserad av dig och dom andra är singlar så jag vet inte...

Jag ska nog inte börja en diskussion om otrohet. Har absolut inte ambitionen att starta en seriös diskussion. Du får ursäkta.    

Sexchat har ingen dött av och den som skulle få fnatt för lite sexchat gör nog bäst i att vara ovetande kan jag tycka. Har man inte kapacitetet att svälja lite sexchat så får man nog finna sig i att vara just ovetande.  
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:23:33 följande:
    Din häck och Ochs bröst. YUMMI! Kyss
    jag är på!

Har tänkt på dig massor du ljuva Rose...

Men nu måste jag i säng, försöker stenhårt få ihop rutiner här, med mat och säng och allt annat, blir lite som ett tredje världskrig fast med och emot bara mig själv!
  • Nice Girl Wrong Place
    Memoar skrev 2012-01-06 00:23:31 följande:

Då tycker jag att du tar det med männen ifråga. Vi andra är väldigt ointresserade förstår du.
    Eau de Salope
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:27:51 följande:
    Well, jag tror inte Aynrand är ett dugg intresserad av dig och dom andra är singlar så jag vet inte...

Jag ska nog inte börja en diskussion om otrohet. Har absolut inte ambitionen att starta en seriös diskussion. Du får ursäkta.    

Sexchat har ingen dött av och den som skulle få fnatt för lite sexchat gör nog bäst i att vara ovetande kan jag tycka. Har man inte kapacitetet att svälja lite sexchat så får man nog finna sig i att vara just ovetande.  
    Har vi inte konstaterat redan tidigt i tråden att det är helt värdelöst om man inte sväljer?
    The hard way is the right way.