• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 00:38:51 följande:
    Ibland behövs det med syrran Yin och yan, balans!

Åhh mat... gahhh, fast imorgon skall jag laga en jävla massa köttfärs saker och frysa in så middag blir enklare i framtiden, pannbiff, köttbullar, köttfärslimpa och järpar eller hamburgare, icke beslutat ännu, men 2 Kg köttfärs står på upptinande i kylen, kl 10 ramlar vänner in, fullt ös till halv 2 då hämtar Frejas pappa henne, jo så skall jag färga håret på kompisen också. De är ju dumt att typ göra inget har jag läst!
    Köttbullar med ädelost i mitten är urgott. Nu blev jag hungrig...

Ja, fram till nu har jag haft så mycket att jag inte hunnit tänka så mycket. Förstår inte att det redan har gått en månad sen jag flyttade!!! Men nu börjar jag komma till ro här och då börjar gamla vanor gräva sig fram.   
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Memoar
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:36:31 följande:
    Du menar till skillnad mot det du skrev att vi är otrogna, saknar självrespekt och en massa annat du fick ur dig? Okej.
    Missade du mitt andra inlägg i tråden där jag citerade det första? Om fallet är så förstår jag att du tar åt dig. 
    Har du däremot sett den men ändå väljer att ställa frågan, kan jag tyvärr inte hjälpa dig. 
  • och
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 00:42:04 följande:
    Åhh äpple i fittan tråden, så jävla BÄST!!!!
    Det finns nog potential i det här ämnet med.
    The hard way is the right way.
  • och

Alltså, jag har verkligen saknat dig Rose! Massor!

Fast om du behöver hjälp med något vill du väl hellre ha hjälp av mig?  

The hard way is the right way.
  • Memoar
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:39:32 följande:
    Halvkatolik?!

*Gör korstecknet*
    Nej verkligen inte!
  • I Blackrose I
    Memoar skrev 2012-01-06 00:43:32 följande:
    Missade du mitt andra inlägg i tråden där jag citerade det första? Om fallet är så förstår jag att du tar åt dig. 
    Har du däremot sett den men ändå väljer att ställa frågan, kan jag tyvärr inte hjälpa dig. 
    Jag vet inte vilken inlägg du menar och orkar inte leta fram den. Jag läste från den sidan där jag själv började skriva.

Varför är du inne i en tråd där du uppenbarligen blir upprörd? Självplågeri? Jag vet att shia har en cremoni där dom plågar sig själva men aldrig hört talas om något om katolikerna. Arvsynden går i arv inom familjen inte genom FL/Internet om du har förstått det fel.    
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:42:42 följande:
    Köttbullar med ädelost i mitten är urgott. Nu blev jag hungrig...

Ja, fram till nu har jag haft så mycket att jag inte hunnit tänka så mycket. Förstår inte att det redan har gått en månad sen jag flyttade!!! Men nu börjar jag komma till ro här och då börjar gamla vanor gräva sig fram.   
    OM man äter mögelost är det säkert det, men det gör inte jag, eller jo brie ibland, men jag pallar fan inte ost med gröna eller blå mögelbitar, äter hellre barkbröd i resten av mitt liv och blir vegan på köpet!

Förstå om du inte hunnit tänka babe... Fick du din julklapp förresten???
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • HäckHäxan
    och skrev 2012-01-06 00:43:51 följande:
    Det finns nog potential i det här ämnet med.
    Kommer jag brinna i helvetet för all evighet? Får inte bruka dildo för min make, så jag tog familjebibeln, men nu får jag inte ut den, hjälp!!!!
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • I Blackrose I
    och skrev 2012-01-06 00:45:21 följande:
    Alltså, jag har verkligen saknat dig Rose! Massor!
    Fast om du behöver hjälp med något vill du väl hellre ha hjälp av mig?  
    HjärtaKyss

Har saknat er också. Jättemycket.  
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 00:46:38 följande:
    OM man äter mögelost är det säkert det, men det gör inte jag, eller jo brie ibland, men jag pallar fan inte ost med gröna eller blå mögelbitar, äter hellre barkbröd i resten av mitt liv och blir vegan på köpet!

Förstå om du inte hunnit tänka babe... Fick du din julklapp förresten???
    JA, jag har fått min julklapp. Min lilla Jaguar. Lägger in bild på honom till nästa gång. Min lilla älskling.

Jag måste gå tjejer. Måste hinna en sväng till affären.

PUSS på er.    HjärtaNalle