• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 00:48:36 följande:
    Kommer jag brinna i helvetet för all evighet? Får inte bruka dildo för min make, så jag tog familjebibeln, men nu får jag inte ut den, hjälp!!!!
    Papper brinner bra, fast ganska kort tid. 

Hm, om den verkligen sitter fast kanske A kan låna ut sin get. 
    The hard way is the right way.
  • HäckHäxan
    och skrev 2012-01-06 00:52:44 följande:
    Papper brinner bra, fast ganska kort tid. 

Hm, om den verkligen sitter fast kanske A kan låna ut sin get. 
    Bara den inte heter Ralf är jag nöjd! nä faen sängen!... Men först ut i kylan (klan inte fatta att det faktiskt ä minus ute och har varit några timmar) och röka!
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • och
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 00:55:11 följande:
    Bara den inte heter Ralf är jag nöjd! nä faen sängen!... Men först ut i kylan (klan inte fatta att det faktiskt ä minus ute och har varit några timmar) och röka!
    Nä, den har ngt franskt namn förstås. Jean-Pierre eller så.

Mm, jag hoppas på snö.

Sov gott!   
  • HäckHäxan
    och skrev 2012-01-06 00:59:33 följande:
    Nä, den har ngt franskt namn förstås. Jean-Pierre eller så.

Mm, jag hoppas på snö.

Sov gott!   
    Du är en mkt mkt störd människa

Jag vill också ha snö! *nu håller vi tummar och tår*
  • och
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 01:08:03 följande:
    Du är en mkt mkt störd människa

Jag vill också ha snö! *nu håller vi tummar och tår*
    Nu känner jag mig krennkht.

Det känns faktiskt inte så dumt... 
  • Memoar
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:46:25 följande:
    Jag vet inte vilken inlägg du menar och orkar inte leta fram den. Jag läste från den sidan där jag själv började skriva.

Varför är du inne i en tråd där du uppenbarligen blir upprörd? Självplågeri? Jag vet att shia har en cremoni där dom plågar sig själva men aldrig hört talas om något om katolikerna. Arvsynden går i arv inom familjen inte genom FL/Internet om du har förstått det fel.    
    Är det inte en självklarhet att man läser rätt innan man citerar? Hur ska man kunna ta ngn på allvar som inte väljer att kolla upp vad som är relevant i frågan?

Religionsfrågor intresserar mig inte ett dugg. Jag tror inte på sådant trams, så det får du diskutera med ngn annan. Jag är inte intresserad det minsta.
  • Memoar
    Perite FL skrev 2012-01-05 23:58:51 följande:
    Vet inte om du minns det, men jag är på ett strålande humör av en anledning, så du skall faktiskt få en hint på vägen eftersom det var precis som jag befarade....du är inte trög, du är jävligt trög, fast, det är inget du behöver oroa dig för. Jag har jobbat på mentalsjukhus med sådana som dig, på låsta avdelningar visserligen, men det finns hopp. Tom folk som ätit upp sin fru anses behandlingsbara. Nu är steget därifrån och till dig ju ganska litet, så därför hyser jag ett visst hopp om tillfrisknande i ditt fall.

Visst hopp är väl å ta i. Men men.....

Jag skrev hint. Det är samma som ledtråd. Kommer här :

Den jag avsåg i inlägget har ett nick som börjar på Ori och slutar på has, sen får du fundera ut resten själv, även om det lär rendera i en sprängande huvudvärk. Men lite får du faktiskt fixa på egen hand.

Jag tror jag inboxar i alla fall? Vill så sjukt gärna veta vem du menar?
     Påståendet beträffande att du jobbat med mig ställer jag mig tvekande till då jag är övertygad om att du inte klarat av en sådan arbetsuppgift. Du förstår att jobba med psykiskt funktionshindrade eller folk med mentala diagnoser kräver att man kan formulera sig korrekt och förstående samt utan att använda sig av påhopp som ligger på lågstadienivå.
    Det är viktigt med kommunikation i ett sådant arbete och blir man som dig så pass provocerad att man inte kan lägga band på sig (så som du visar ett utmärkt exempel på) blir man inte långvarig inom psykiatrin.
    Nu har jag lämnat mitt arbete inom just psykiatrin, det ska erkännas. Jag har inte jobbat inom det på snart 3 år, men kan ändå inte tänka mig att det förändrats så radikalt? Det vore fruktansvärt om så var fallet?
  • Perite FL
    Memoar skrev 2012-01-06 01:29:30 följande:
    Jag tror jag inboxar i alla fall? Vill så sjukt gärna veta vem du menar?
     Påståendet beträffande att du jobbat med mig ställer jag mig tvekande till då jag är övertygad om att du inte klarat av en sådan arbetsuppgift. Du förstår att jobba med psykiskt funktionshindrade eller folk med mentala diagnoser kräver att man kan formulera sig korrekt och förstående samt utan att använda sig av påhopp som ligger på lågstadienivå.
    Det är viktigt med kommunikation i ett sådant arbete och blir man som dig så pass provocerad att man inte kan lägga band på sig (så som du visar ett utmärkt exempel på) blir man inte långvarig inom psykiatrin.
    Nu har jag lämnat mitt arbete inom just psykiatrin, det ska erkännas. Jag har inte jobbat inom det på snart 3 år, men kan ändå inte tänka mig att det förändrats så radikalt? Det vore fruktansvärt om så var fallet?
    Vad får dig å tro att jag inte kan lägga band på mig ???

Kan inte vara lugnare än såhär, tro mig, och om du tror att jag blir provocerad av vad som skrivs på ett anonymt forum så är  du i helt fel hål och rotar, finns inte en möjlighet att du kan reta upp mig med något du påstår här, men varsegod å testa, hittilldags har dina försök varit enbart patetiska. Du kan ju åtminstone låtsas att du försöker.

Skillnaden mellan dig och mig är att du går in för å provocera mig, och andra, medans jag å andra sidan talar bara om vad jag anser om dig och din person, vilket du tydligen har lite problem med att tugga i dig. Men du kan ju gissa hur mycket jag bryr mig om det !!! Jag provocerar inte, jag säger bara min ärliga mening.

Och jo, jag har jobbat på mentalsjukhus, bla med dom riktiga godingarna, och ja, jag har fått ta en och annan riktigt fet smäll också. Gissa om jag slog tillbaka ??? 
    Som den kampsportare jag är hade det knappast inneburit några större bekymmer med att sänka dom som klippte till mig under arbetets gång, men så funkar det ju inte riktigt. Fast det vet du förstås allt om. 

Seså, Doktor Osisis, försök nu vara lite elak mot gamle Perite på riktigt, istället för dom lama antydningar du agnat dig åt såhär långt. Men du är jävligt roande, det får jag ge dig.......

A nuclear war can ruin your whole day.
  • Smecker

Andas, Anton, andas.. för att vara mannen med fler nick än hjärnceller är du alldeles för lättprovocerad. Ta ett par Stesolid och chilla. Och kolla stavningen på vägen.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • HäckHäxan

Men jisses hysteriskt kul här inne.

Jag bara älskar när folk är så jädrans duktiga och på allvar ser sig själva som någon form av högre stående människa. Fantastiskt fenomen!

NU skall jag fullkomligt obildade och mer eller mindre förståndshandikappad iaf umgås med vänner en stund, färga hår och dona.

För att få till en viss form av högre ytlighet, så funderar jag på att måla mina nu nedklippta naglar med genomskinligt lack senare!