• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Memoar skrev 2012-01-06 00:34:17 följande:
    Men nu antar du själv igen. Hela din text är ett antagande och därmed motsägelsefull.

Du menar till skillnad mot det du skrev att vi är otrogna, saknar självrespekt och en massa annat du fick ur dig? Okej.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 00:36:08 följande:

Hahahahahaaaa long time no hear det uttrycket!!!
    Underbart.
    Hade en väninna som sa det heeela tiden, till allt.
    Hon sa också "jag är muslim som fan, men inget kan få mig att sluta äta gris".  
    Kamran brukar säga "Muslimer får inte dricka alkoholdrycker under 40%. Det är Haram".
  • Memoar
    Perite FL skrev 2012-01-06 00:23:25 följande:
    Jaaa, det kanske kan förklara saken, att den däringa Osisis egentligen är en förrymd Taliban från just Afghanistan.

Verkar onekligen så med den inställningen hon har till saker och ting. Om nu kvinnor kan klassas som Talibaner, men hon har förmodligen en strap-on i megastorlek fastspänd om så inte är fallet. Inställningen är där iaf. Ingen tvekan om det.....
    Eftersom du spekulerar och därmed undrar? Min mamma är från Sverige och pappa från Kuba. Jag är född och uppvuxen i sverige. 
    Mina sexuella preferenser har du absolut inget värde av att veta. Men fortsätt du att fantisera, det bjuder jag på!
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:32:03 följande:
    Me2. Hjärta

Har velat logga in några gånger och skriva i lugn och ro men bitit mig i fingrarna men idag gav jag upp och trampade på allt vad självkontroll heter.   

Sov gott älskling. Diciplin är bra. Lycka till. Jag ska inte förstöra för dig.  Jag ska snart börja laga mat här.... 
    Ibland behövs det med syrran Yin och yan, balans!

Åhh mat... gahhh, fast imorgon skall jag laga en jävla massa köttfärs saker och frysa in så middag blir enklare i framtiden, pannbiff, köttbullar, köttfärslimpa och järpar eller hamburgare, icke beslutat ännu, men 2 Kg köttfärs står på upptinande i kylen, kl 10 ramlar vänner in, fullt ös till halv 2 då hämtar Frejas pappa henne, jo så skall jag färga håret på kompisen också. De är ju dumt att typ göra inget har jag läst!
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • I Blackrose I
    Memoar skrev 2012-01-06 00:38:16 följande:
    Eftersom du spekulerar och därmed undrar? Min mamma är från Sverige och pappa från Kuba. Jag är född och uppvuxen i sverige. 
    Mina sexuella preferenser har du absolut inget värde av att veta. Men fortsätt du att fantisera, det bjuder jag på!
    Halvkatolik?!

*Gör korstecknet*
  • Perite FL
    och skrev 2012-01-06 00:32:38 följande:
    Eller sett till att hon blev på bättre humör iaf. Oklart hur. 
    Det finns inte.

Dags för bingen, gott folk.

Sov riktigt jävla gott allihopa. Eller nästan allihopa då. {#emotions_dlg.flower} 
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 00:36:08 följande:
    Hahahahahaaaa long time no hear det uttrycket!!!
    Underbart.
    Hade en väninna som sa det heeela tiden, till allt.
    Hon sa också "jag är muslim som fan, men inget kan få mig att sluta äta gris".  
    ahhahahhaha åhh jag garvar ihjäl mig, den där sista meningen
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 00:36:57 följande:
    Ska vi gissa var den är uppkörd?

Behövs inte. Det kommer säkert en tråd om ngn som har problem med att få ut felplacerade saker snart.  
    The hard way is the right way.
  • HäckHäxan
    och skrev 2012-01-06 00:40:11 följande:

Behövs inte. Det kommer säkert en tråd om ngn som har problem med att få ut felplacerade saker snart.  
    Åhh äpple i fittan tråden, så jävla BÄST!!!!