• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2012-01-06 09:56:36 följande:
    Andas, Anton, andas.. för att vara mannen med fler nick än hjärnceller är du alldeles för lättprovocerad. Ta ett par Stesolid och chilla. Och kolla stavningen på vägen.
    Gahh på ett par såna så däckar jag! Så jag är tacksam för att de inte är mig du tänkt förleda i frestelse
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • Perite FL
    Smecker skrev 2012-01-06 09:56:36 följande:
    Andas, Anton, andas.. för att vara mannen med fler nick än hjärnceller är du alldeles för lättprovocerad. Ta ett par Stesolid och chilla. Och kolla stavningen på vägen.
    Lättprovocerad ???  Håhå, du skulle bara veta vad som egentligen krävs för å reta upp mig. Det går inte på ett sketet forum. Fast många har försökt.

Och gissa hur mycket jag bryr mig om eventuella stavfel.....
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • Smecker
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 09:58:07 följande:
    Men jisses hysteriskt kul här inne.

Jag bara älskar när folk är så jädrans duktiga och på allvar ser sig själva som någon form av högre stående människa. Fantastiskt fenomen!

NU skall jag fullkomligt obildade och mer eller mindre förståndshandikappad iaf umgås med vänner en stund, färga hår och dona.

För att få till en viss form av högre ytlighet, så funderar jag på att måla mina nu nedklippta naglar med genomskinligt lack senare!
    Jag är för kort för att vara högre stående Skäms Kanske om jag står på en pall.

Glöm inte tånaglarna!! Förvånad 
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Perite FL skrev 2012-01-06 10:00:02 följande:
    Lättprovocerad ???  Håhå, du skulle bara veta vad som egentligen krävs för å reta upp mig. Det går inte på ett sketet forum. Fast många har försökt.

Och gissa hur mycket jag bryr mig om eventuella stavfel.....
    För att vara lugn som en Stesolid-filbunke använder du ett överdrivet stort antal skiljetecken. Är du säker på att du har koll på hur skriftlig kommunikation på internet-forum fungerar? Främst användandet av versaler och skiljetecken samt vilken intonation teckenvikt och teckeninklination innebär.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Memoar
    Perite FL skrev 2012-01-06 09:50:18 följande:
    Vad får dig å tro att jag inte kan lägga band på mig ???

Kan inte vara lugnare än såhär, tro mig, och om du tror att jag blir provocerad av vad som skrivs på ett anonymt forum så är  du i helt fel hål och rotar, finns inte en möjlighet att du kan reta upp mig med något du påstår här, men varsegod å testa, hittilldags har dina försök varit enbart patetiska. Du kan ju åtminstone låtsas att du försöker.

Skillnaden mellan dig och mig är att du går in för å provocera mig, och andra, medans jag å andra sidan talar bara om vad jag anser om dig och din person, vilket du tydligen har lite problem med att tugga i dig. Men du kan ju gissa hur mycket jag bryr mig om det !!! Jag provocerar inte, jag säger bara min ärliga mening.

Och jo, jag har jobbat på mentalsjukhus, bla med dom riktiga godingarna, och ja, jag har fått ta en och annan riktigt fet smäll också. Gissa om jag slog tillbaka ??? 
    Som den kampsportare jag är hade det knappast inneburit några större bekymmer med att sänka dom som klippte till mig under arbetets gång, men så funkar det ju inte riktigt. Fast det vet du förstås allt om. 

Seså, Doktor Osisis, försök nu vara lite elak mot gamle Perite på riktigt, istället för dom lama antydningar du agnat dig åt såhär långt. Men du är jävligt roande, det får jag ge dig.......

En indikation på att du blir väldigt provocerad trots allt, är dina upprepade !!!! och ??? samt ditt försök att så desperat få fram att du minsann inte alls är provocerad.
    Din långa text som innehåller en massa för ändamålet onödiga påståenden(har inget intresse av att spekulera hur stor sanningshalten är) är en annan.
    Jag är inte elak som person. Jag är saklig och bemöter hur och vad du skriver.
  • Perite FL
    Smecker skrev 2012-01-06 10:07:44 följande:
    För att vara lugn som en Stesolid-filbunke använder du ett överdrivet stort antal skiljetecken. Är du säker på att du har koll på hur skriftlig kommunikation på internet-forum fungerar? Främst användandet av versaler och skiljetecken samt vilken intonation teckenvikt och teckeninklination innebär.
    Nää, jag har ingen som helst koll på hur skriftlig kommunikation på internet-forum fungerar, och det har definitivt inte ett skit med mitt humör, eller sinnestämmning, å göra. Så mitt sätt och skriva får du ta för va det är, dvs skit i upplägget och läs vad det står istället. Låter jobbigt kanske, men alla kan inte vara lika duktiga som dig och Doktor Osisis.

• Memoar
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 09:58:07 följande:
    Men jisses hysteriskt kul här inne.

Jag bara älskar när folk är så jädrans duktiga och på allvar ser sig själva som någon form av högre stående människa. Fantastiskt fenomen!

NU skall jag fullkomligt obildade och mer eller mindre förståndshandikappad iaf umgås med vänner en stund, färga hår och dona.

För att få till en viss form av högre ytlighet, så funderar jag på att måla mina nu nedklippta naglar med genomskinligt lack senare!
    Är du förståndshandikappad? 
  • Memoar
    Smecker skrev 2012-01-06 10:07:44 följande:
    Ibland måste man gå ner ett par nivåer. Skriver det utan att egentligen syfta på ngn speciell. Endast en reflektion från mitt håll.

• Perite FL
    Memoar skrev 2012-01-06 10:12:03 följande:
    En indikation på att du blir väldigt provocerad trots allt, är dina upprepade !!!! och ??? samt ditt försök att så desperat få fram att du minsann inte alls är provocerad.
    Din långa text som innehåller en massa för ändamålet onödiga påståenden(har inget intresse av att spekulera hur stor sanningshalten är) är en annan.
    Jag är inte elak som person. Jag är saklig och bemöter hur och vad du skriver.
    Så har jag alltid skrivit, och, med din tillåtelse, kommer jag fortsätta !!!

Och, jag är inte provocerad, herregud, bry sig om vad okända dönickar skriver på ett anonymt forum. Nää, det fordrar lite mer än så för å reta upp gamle Perite. Fel. Det fordrar mycket mer. Fan så mycket mer !!!
  • Perite FL
    Memoar skrev 2012-01-06 10:18:22 följande:
    Är du förståndshandikappad? 
    Var det det bästa du kunde komma på ???

Du får nog fan skärpa till dig, annars blir jag besviken på riktigt.