Perite FL skrev 2012-01-06 09:50:18 följande:
Vad får dig å tro att jag inte kan lägga band på mig ???
Kan inte vara lugnare än såhär, tro mig, och om du tror att jag blir provocerad av vad som skrivs på ett anonymt forum så är du i helt fel hål och rotar, finns inte en möjlighet att du kan reta upp mig med något du påstår här, men varsegod å testa, hittilldags har dina försök varit enbart patetiska. Du kan ju åtminstone låtsas att du försöker.
Skillnaden mellan dig och mig är att du går in för å provocera mig, och andra, medans jag å andra sidan talar bara om vad jag anser om dig och din person, vilket du tydligen har lite problem med att tugga i dig. Men du kan ju gissa hur mycket jag bryr mig om det !!! Jag provocerar inte, jag säger bara min ärliga mening.
Och jo, jag har jobbat på mentalsjukhus, bla med dom riktiga godingarna, och ja, jag har fått ta en och annan riktigt fet smäll också. Gissa om jag slog tillbaka ???
Som den kampsportare jag är hade det knappast inneburit några större bekymmer med att sänka dom som klippte till mig under arbetets gång, men så funkar det ju inte riktigt. Fast det vet du förstås allt om.
Seså, Doktor Osisis, försök nu vara lite elak mot gamle Perite på riktigt, istället för dom lama antydningar du agnat dig åt såhär långt. Men du är jävligt roande, det får jag ge dig.......
En indikation på att du blir väldigt provocerad trots allt, är dina upprepade !!!! och ??? samt ditt försök att så desperat få fram att du minsann inte alls är provocerad.
Din långa text som innehåller en massa för ändamålet onödiga påståenden(har inget intresse av att spekulera hur stor sanningshalten är) är en annan.
Jag är inte elak som person. Jag är saklig och bemöter hur och vad du skriver.