• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-18 20:49:42 följande:
    Hahaha ja precis...

Tack sötnos!Hjärta 
    Hjärta right back at ya!
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 20:58:08 följande:
    Hon har sagt till alla att B har fixat greencard åt mig och att han är så snäll at an tar mig och barnen med sig också precis som att det inte är en självklarhet för henne att mantar med sigsin fru och barn dit man flyttar. Det ironiska är att det är faktiskt mitt beslut att vi flyttar. B har ingen anledning att flytta härifrån. Det är jag som har fått nog. Grrrrrrrr.
    du låter arg Rose.........
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-18 20:57:28 följande:
    Kan bara köra med sköna omkrivningar här, men basically ska jag...ummm...

Tackla integrationsproblemen i förorten genom att överföra kunskap till...individer som av många på FL anses missanpassade och "omöjliga att integrera". 

Tack!   
    Spännande och duktigt!!
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-18 21:36:52 följande:
    du låter arg Rose.........
    Ja, det är jag nog. Lite iallafall men vissa går mig på nerverna.

www.familjeliv.se/Forum-26-175/m60241653.html

Inlägg #5519.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-18 21:39:16 följande:
    Ja tack vare dig kunde jag hålla mig cool och leende på intervjun ju
    jaha tack !
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 21:43:42 följande:

Inlägg #5519.
    skit i allt detta....du piskar döda hästar där....du har så mkt positivt som du inte skall slösa på några puckon.
    Jag förstår precis vad du menar och du lär inte omvandla folk som inte vill lyssna
    som Ingmar Stenmark sa "det går inte att förklara för folk som in förstår" det lär han ha svarat då en journalist frågade honom hur det kändes att glida nerför en backe i så hög fart :)
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 21:43:42 följande:

Inlägg #5519.

Säga vad man vill om sumpis, men Rose, du ser hur inlägget bemöts. Vissa negativa energier blir man tyvärr aldrig av med. Folk har extremt svårt att förstå vad du skriver om. Varför vet jag inte, men man måste ha upplevt det på nära håll tror jag...Kram!
  • Aynrand

ett sidospår

tycker ni att burka kan vara sexig, det tycker jag
    jag har en helt otrolig erfarenhet från Singapore som gjorde mig hård...

Svar på tråden Trash-tråden