• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-19 19:50:04 följande:
    Det låter ju bra. Solig

Ursäkta mina långa utläggningar, men jag har sett hundar fara väldigt illa, och kan inte låta bli att föreläsa när ämnet kommer på tal .  
    Jag förstår dig verkligen, du behöver inte alls be om ursäkt! Jag tycker man ser alldeles för många hundar fara illa!  Jag känner väl ingen oro egentligen men jag tror bara att det kommer bli tufft för dem. Dessutom är jag rädd för att att vårt umgänge kommer att minskas iom att de skaffar hund eftersom jag inte gillar djur speciellt mycket och min man är allergisk... Så det kanske påverkar min inställning oxå!
  • Yoyna

Hahaha, inläggsmaraton för min del!

Märks det att barnen somnat eller?  

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-19 20:13:34 följande:
    Hmm... Kan du inte ha en alternativ ring/halvring/böjd stav ett tag bara?
    Jo det kanske jag kan iofs, tänkte inte ens på det
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-19 20:15:33 följande:
    Foglossning är inte farligt men kan göra väldigt ont, i värsta fall så att din rörelseförmåga blir begränsad. Är det så att du börjar känna av det och har som ambition att jobba hela vägen ut så skulle jag råda dig att redan nu ta kontakt med din bm och via henne få träffa en sjukgymnast som kan visa dig övingar och rätt rörelser för att minska/lindra besvären. Ev prova ut ett stödbälte.
    Aha så det går att lindra iaf, det är ju bra! Jag tänkte försöka jobba till 1a december, är beräknad 15e kanske är överambitiöst men jag ska försöka iaf
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-19 20:19:24 följande:
    Hahaha, inläggsmaraton för min del!

Märks det att barnen somnat eller?  
    Jag kommer nog somna snart, har varit på stan hela dagen idag och är helt slut
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-19 20:29:00 följande:
    Aha så det går att lindra iaf, det är ju bra! Jag tänkte försöka jobba till 1a december, är beräknad 15e kanske är överambitiöst men jag ska försöka iaf

Klart att det går, om inte barnet kommer för tidigt förstås!

Förr (och nu menar jag inte förra seklet ) var det betydligt vanligare att man jobbade fram till att man födde.    
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-19 20:35:02 följande:
    Klart att det går, om inte barnet kommer för tidigt förstås!

Förr (och nu menar jag inte förra seklet ) var det betydligt vanligare att man jobbade fram till att man födde.    
    Ja min morsa är sjuksköterska och jobbade tiden ut med både mig och min bror, trots diverse krämpor min pappas fru var jockey och galopptränare, hon jobbade tiden ut också, hon red inga lopp men i övrigt ändrade hon inget, och hon var mammaledig i två veckor. Jävligt hardcore
  • lille Birger

Det är ju relativt kvinnor med stringburkini på badhuset har jag märkt.

• MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-19 20:57:52 följande:
    Det är ju relativt få kvinnor med stringburkini på badhuset har jag märkt.
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-19 20:29:59 följande:
    Jag kommer nog somna snart, har varit på stan hela dagen idag och är helt slut

Köpt nått kul?
Svar på tråden Trash-tråden