• Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Nej tack!!
    EXTREMT populärt bland kändisar nu (bor i ett kändistätt område) och de SER inte kloka ut! Trenden har väl inte hakat sig fast hos gemene man, folket och FL än, men det kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:40
    Länk förresten om någon vill iaktta den www.ziperall.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:43
    Myskläderna ser ju värst ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 22:49
    Lägger in onepice också för det är väl det man säger oftast kanske? onepiece.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 11:30
    Bild gärna, ni som vågar visa er.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!
  • Suck och suck
    sheena82 skrev 2011-08-28 20:47:55 följande:
    Säkert jättemysig att glida runt i. Men så fult. Såg en tjej och en kille på stan igår som hade vars en...Han svart och hon rosa. Ingen hit kan jag lova. Dom såg ut som 2 förvuxna bebisar...
    Ha, ha, ha. Ja, folk ser ju ut sådär.
  • Suck och suck
    pluvdo skrev 2011-08-28 20:49:03 följande:
    En ziperall candycane var det hon hade. shop.ziperall.se/ Bara 799 kronor för den vackra! Oooh!
    Huw, ja man ryser!
  • norgesessan

Såg en på en unge idag (10 års åldern) Det såg så löjligt ut, hon såg ut som en baby, utan att överdriva.
    Ok att sitta inne med den, men gå ut blant folk???

Sa till maken att jag ska fixa en ny fluga med badrockar utomhus...Vill dock inte börja...

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Duoo
    Suck och suck skrev 2011-08-28 20:47:41 följande:
    Usch, jag tycker inte den ser skön ut heller, faktiskt. Inte att gå omkring i. Ser ju hur obekvämt ut som helst att gå omkring i (ute iallafall), ett jädra pluffstyg som hänger och dänger och så den där klumpiga dragkedjan. Usch!
    Jag tänker endast ha min hemma. Som sagt, så tycker jag inte den är supersnygg och kommer inte att ha den när jag handlar precis. 
    Tur att smaken e som baken  
  • sheena82
    En ziperall candycane var det hon hade. shop.ziperall.se/ Bara 799 kronor för den vackra! Oooh!
    Hhhmmm, man kan ju undra varför dom säljer ut till halva priset Tungan ute
  • KinkyE
    Så fult.
    I'm a liar and that's the truth!
  • Suck och suck
    norgesessan skrev 2011-08-28 20:50:59 följande:
    Såg en på en unge idag (10 års åldern) Det såg så löjligt ut, hon såg ut som en baby, utan att överdriva.
    Ok att sitta inne med den, men gå ut blant folk???

Sa till maken att jag ska fixa en ny fluga med badrockar utomhus...Vill dock inte börja...
    Badrockar är INGEN ny fluga i rikemanssommarställen vid havet sessan. Vill jag lova. Kutym att gå ut från sina hus i badrocken direkt till havet.
  • Lenora

Royal var värst. De ser iofs sköna ut och jag går gärna i myskläder hemma men någon gräns får det vara...tänk om det ringer på dörren, skulle inte ens öppna för brevbäraren.

Men vad vet jag, jag kanske bara är för gammal för den trenden. Har inte sett någon här i England i sparkdräkt än i alla fall. 

Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!