• Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Nej tack!!
    EXTREMT populärt bland kändisar nu (bor i ett kändistätt område) och de SER inte kloka ut! Trenden har väl inte hakat sig fast hos gemene man, folket och FL än, men det kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:40
    Länk förresten om någon vill iaktta den www.ziperall.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:43
    Myskläderna ser ju värst ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 22:49
    Lägger in onepice också för det är väl det man säger oftast kanske? onepiece.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 11:30
    Bild gärna, ni som vågar visa er.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!
  • lövet2

Nej tack! 16-åringen har en, och hon ser ut som en rosa jättebaby i den ...

• LängtarEfterDiig

Nej skulle inte ha en sån på mig hahah :P

• Mysan820

Jag går inte ut i min, men hemma är det underbart att ha på den särskilt på kvällarna när det e lite småkyligt! :) Men man ser faktiskt jättelöjlig ut men det bryr jag inte mej om här hemma... skulle dock som sagt inte gå ut i den för man ser ut som en jättebebis! :P Hahahaha

• apache

inte okej att bära den bland allmänheten! borde anmälas som hets mot folkgrupp eftersom den är så ful

• EllanEriksson

Men måste allt vara snyggt då?
    Dem är jättemysiga, enligt kusindottern som har en, och ska skaffa en själv när jag har råd så... Ser inget fel på dem, visst JAG skulle inte vilja ha dem på stan.. Tycker inte själv att det passar om man nu inte har en speciell karaktär som kurigumis och är på konvent eller så ^_^
    ni som är så emot OnePiece hade inte stått ut under nationaldags helgen runt Vaksala Torg i år xP

• frida20

jag ska köpa en sån,,vill ha fen för den är snygg och är skön att ha på sig..

• norgesessan

Frida, ska du använda den ute??

Ang. snygg...Smaken är verkligen som baken Du är modig

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • apsolut

Nej tack! Tycker att de är fruktansvärt fula.

• norgesessan

Prusiluskan, men kan då klippa upp i rumpan och sy dit en lucka som bebisar i amerikanska teckande filmer har?
    Passar ju bra till en sparkdräkt.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!