• Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Nej tack!!
    EXTREMT populärt bland kändisar nu (bor i ett kändistätt område) och de SER inte kloka ut! Trenden har väl inte hakat sig fast hos gemene man, folket och FL än, men det kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:40
    Länk förresten om någon vill iaktta den www.ziperall.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:43
    Myskläderna ser ju värst ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 22:49
    Lägger in onepice också för det är väl det man säger oftast kanske? onepiece.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 11:30
    Bild gärna, ni som vågar visa er.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!
  • Lenora
    norgesessan skrev 2011-08-28 20:54:56 följande:
    Lenora, tänk om nåt händer så man får hämtas med ambulans... (nåt som inte är så farligt, men man är avsvimmat).
    Usch! Det är helt enkelt inte värt risken att ha på sig en sådan! Grannarna och sjukhuspersonalen skulle tro att jag hade någon kinky sexlek för mig i stil med att leka bebis... 
  • Suck och suck
    Machapuchare skrev 2011-08-28 20:59:15 följande:
    Onepiece och andra varianter är väl rätt vanliga ffa bland ungdomar nuförtiden?
    Det ser nog bättre ut bland ungdomar. Jag tror att min reaktion kommit främst jättestarkt nu av att vuxna tar på sig babydräkterna.
  • SilverLadyG
    Lenora skrev 2011-08-28 20:59:29 följande:
    Usch! Det är helt enkelt inte värt risken att ha på sig en sådan! Grannarna och sjukhuspersonalen skulle tro att jag hade någon kinky sexlek för mig i stil med att leka bebis... 
    SkrattandeSkrattandeSkrattande leka bebis..........................Skrattande
  • Suck och suck
    Lenora skrev 2011-08-28 20:59:29 följande:
    Precis vad man tänkt. Kinkyleken att leka baby, bland suspekta, har spritt sig. Allt för att tänja på gränserna, som modet gör ibland, och dum-folket går på det.
  • Suck och suck

Ett bevis på att folk har dem för att vara coola är att jag ser folk lufsa omkring i dem fast det ÄR ALLDELES för varmt för dem. De är ju väldigt varma i sig har jag hört, och att då stå ut att gå omkring i dem när det är 20-25 grader ute är för mig obegripligt.

• Bambi07
    Suck och suck skrev 2011-08-28 21:10:34 följande:
    Ett bevis på att folk har dem för att vara coola är att jag ser folk lufsa omkring i dem fast det ÄR ALLDELES för varmt för dem. De är ju väldigt varma i sig har jag hört, och att då stå ut att gå omkring i dem när det är 20-25 grader ute är för mig obegripligt.
    Fjortisarna brukade (för några år sedan i alla fall) ha på sig sina Fjällräven-jackor på Gröna Lund. Mitt i sommaren.
  • norgesessan

Och kortkort med nylonstrumpor och jackor spm precis täcker brösten på vintern...

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Suck och suck
    Bambi07 skrev 2011-08-28 21:12:27 följande:
    Fjortisarna brukade (för några år sedan i alla fall) ha på sig sina Fjällräven-jackor på Gröna Lund. Mitt i sommaren.
    Förvisso. Canada Goose och Fjällrävenjackor. Töntar!
Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!