• Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Nej tack!!
    EXTREMT populärt bland kändisar nu (bor i ett kändistätt område) och de SER inte kloka ut! Trenden har väl inte hakat sig fast hos gemene man, folket och FL än, men det kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:40
    Länk förresten om någon vill iaktta den www.ziperall.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:43
    Myskläderna ser ju värst ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 22:49
    Lägger in onepice också för det är väl det man säger oftast kanske? onepiece.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 11:30
    Bild gärna, ni som vågar visa er.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!
  • SunnyBunny
    TEDDEN skrev 2011-08-29 13:51:33 följande:
    Tycker du? Helt ärligt? 
    Vad skulle du tycka att du såg värre ut i?

Jag trodde de flesta fatta att jag är ironisk;) Såklart man är skitful i dem haha! Men man är inte så himla het i mysbyxor eller morgonrock heller och det är väl just så de används av de mesta , av vuxna i alla fall.
  • IsDimma

Det är FRUKTANSVÄRT FULT! Och nej, jag skulle aldrig ta på mig ett sånt plagg. Aldrig. Inte ens för att bara gå hemma en hel dag, tänk om någon råkar titta in henom fönstret och ser mig, eller om jag ramlar och bryter benet och måste åka till sjukhuset. Eller om jag dör. Och dessutom så skulle jag aldrig visa mig i det plagget inför den jag älskar allra mest i hela världen, inför honom vill jag ju liksom åtminstone vara något så när snygg

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • TEDDEN
    SunnyBunny skrev 2011-08-29 15:09:03 följande:
    Jag trodde de flesta fatta att jag är ironisk;) Såklart man är skitful i dem haha! Men man är inte så himla het i mysbyxor eller morgonrock heller och det är väl just så de används av de mesta , av vuxna i alla fall.

Man vet aldrig...
  • en rund boll

Men du TS, tyckte inte du att man skulle skita i hur man såg ut och att man fick ha vad man ville på sig i "vita tajts"-tråden?

• norgesessan

Hur kan man jamföra vita tights med babykläder??

Hasta var nog inte medveten om vilka galenskaper som fanns där ute när hon skrev så Har dock inte läst den tråden..

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • EllanEriksson
    en rund boll skrev 2011-08-29 17:43:05 följande:
    Men du TS, tyckte inte du att man skulle skita i hur man såg ut och att man fick ha vad man ville på sig i "vita tajts"-tråden?
  • Griffonmatte

Hihihi, jag vill ha en.... MEN.... skulle aldrig visa mig utanför lägenheten med den. Möjligtvis en jacka över på hundprommisen så man bara ser benen (självklart inte nån bubblegum rosa färg......). Men tycker de är för dyrt mysplagg dock... :)

• EllanEriksson
    Griffonmatte skrev 2011-08-29 17:56:39 följande:
    Hihihi, jag vill ha en.... MEN.... skulle aldrig visa mig utanför lägenheten med den. Möjligtvis en jacka över på hundprommisen så man bara ser benen (självklart inte nån bubblegum rosa färg......). Men tycker de är för dyrt mysplagg dock... :)
    Finns "billiga" för 600 på Stadium ^^
  • EllanEriksson

eller förresten.. ta bort citat-tecknena.. Dem kostar ungefär lika mycket som en vanlig mysdress med byxor och tröja xD

• Griffonmatte

Ja ziperall kostar ju 599 när man beställer, men jag tycker det är liiite dyrt för en
    "ligga hemma i soffan mysdress". Men nångång ska jag köpa mig en Drömmer

Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!