• Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Nej tack!!
    EXTREMT populärt bland kändisar nu (bor i ett kändistätt område) och de SER inte kloka ut! Trenden har väl inte hakat sig fast hos gemene man, folket och FL än, men det kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:40
    Länk förresten om någon vill iaktta den www.ziperall.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:43
    Myskläderna ser ju värst ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 22:49
    Lägger in onepice också för det är väl det man säger oftast kanske? onepiece.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 11:30
    Bild gärna, ni som vågar visa er.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!
  • SunnyBunny

Jag har tre stycken;) Köpt en och fått 2 i present.

Men en skönhet klär i allt ni vet och jag är super sexig i mina;) Var ute med hunden igår i min rosa randiga och alla grannar stirra på mig, säkert för jag är så snygg ha!;)

• Tiro

Jag längtar till hösten kommit på riktigt. Då är det fantastiskt mysigt att krypa ner i sin rosa onepiece efter att ha badat i SPA:t en stormig höstkväll.....

• EllanEriksson

hastakvasta: bilden kommer väl ifrån ett OP-party....?
    Och vafan.. Man är väl inte WT bara för att man har foppa, OP o åker Ålandsbåt? Hur jävla dumt är inte det att säga?
    Sen är WT så jävla överanvänt idag att det ens saknar betydelse.. Allt är ju WT idag.. Ååh! Så trött på det uttrycket!

• Kimmice

Jag vill verkligen ha en sådan där att krypa ner i efter förlossningen och strosa runt i här hemma! Men jag skulle nog inte ha den på mig ner på stan, och inte för att 'kändisarna' har en.´
    BARA för att det verkar vara så himla mysigt.Tyst 

• SunnyBunny

Här är ett foto på mig;) Tycker helt klart att det finns värre plagg och sätta på sig ha!
  • Suck och suck
    SunnyBunny skrev 2011-08-29 13:02:41 följande:

Här är ett foto på mig;) Tycker helt klart att det finns värre plagg och sätta på sig ha!
    Vissa kan man överleva med att de KAN ha onepiece, men de allra flesta ser inte kloka ut. Vilket plagg är värre? Nyfiken.
  • Suck och suck
    SunnyBunny skrev 2011-08-29 13:02:41 följande:

Hade tänkt att fråga dig om en bild, eftersom att du sa att du såg bra ut i en, då de andra inte vågar visa sig i bild här.
  • Suck och suck

(Alltså jag förstår faktiskt inte hur de kan vara sköna heller. Men det är jag det. Tyckte även min dotter verkade "lite fånge" i sin pyjamas då det begav sig, och förstod när hon ville lämna den helt.)

• SunnyBunny
    Suck och suck skrev 2011-08-29 13:05:06 följande:
    Vissa kan man överleva med att de KAN ha onepiece, men de allra flesta ser inte kloka ut. Vilket plagg är värre? Nyfiken.
    Alla har vi olika smak, men visst jag kräks av vita leggings tex! Går hellre ut i min overall bland folk än i dem;) Nu var jag väl lite ironisk att jag skulle vara super sexig i overall och brukar faktiskt inte ha dem utanför tomtgränsen;) Men visst en gång hade jag den till förskolan och ut med hunden händer ibland!
Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!