• Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Nej tack!!
    EXTREMT populärt bland kändisar nu (bor i ett kändistätt område) och de SER inte kloka ut! Trenden har väl inte hakat sig fast hos gemene man, folket och FL än, men det kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:40
    Länk förresten om någon vill iaktta den www.ziperall.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:43
    Myskläderna ser ju värst ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 22:49
    Lägger in onepice också för det är väl det man säger oftast kanske? onepiece.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 11:30
    Bild gärna, ni som vågar visa er.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!
  • norgesessan

Justin Bieber hade visst gått med en sån, så det var många som skaffade sig en pga honom. Fattar inte hur kändisar kan få vissa till att ta på sig vad som hälst. Hade man visat fram den ett halvår innan en kändis sågs med den hade nog många reagerat med avsky... (av dessa som har köpt pga honom).

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

På pernillabloggen hade den kostat 1100 eller nåt, men satt ner till hela 7-800.

• Suck och suck
    Suck och suck skrev 2011-08-29 11:42:47 följande:
    500:- som MINST menar jag. Men snarare kring 700:- va? tror jag.
    Och så har de väl legat kring en tusenlapp på nätet va, som folk som gärna velat ha dem innan de kommer till Sverige, gärna betalt.
  • jannah

Kan tänka mig att ha en sån på mig hemma när ingen annan än övriga familjen ser mig... Dom ser väldigt bekväma ut! Men jag skulle aldrig gå ut utanför dörren på nåt sånt på mig... Flört

¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • MrsTM

Usch jag får samma vibbar som när foppatofflorna kom. Säger samma sak som jag sa då: Jag skiter i hur sköna de är, det ser för jävligt ut!

OK att man får ha på sig vad man vill hemma i sin egen trädgård, men ute på stan? NEJ, NEJ och åter NEJ! Gäller både foppatofflor, träskor, mysbyxor och onepiece!

• norgesessan

Tänkte samam om barnvagnsskylterna, men kom aldrig till strået...
    Skulle isäfall ha texten Younhathanh på den...
    Det var dock innan Isabelle fanns.. På hennes kunde det stått Eyzzahbehlleh.

• Suck och suck
    MrsTM skrev 2011-08-29 11:45:46 följande:
    Usch jag får samma vibbar som när foppatofflorna kom. Säger samma sak som jag sa då: Jag skiter i hur sköna de är, det ser för jävligt ut!

OK att man får ha på sig vad man vill hemma i sin egen trädgård, men ute på stan? NEJ, NEJ och åter NEJ! Gäller både foppatofflor, träskor, mysbyxor och onepiece!
    Ha, ha, ha foppatofflor och ziperall, och så Ålandsbåten. Klappat och klart med WT.-paketet.
  • MrsTM
    Nipplee skrev 2011-08-29 11:47:52 följande:
    haha en sparkdräkt och ett par gröna foppatofflor. då e man på topp
    Fixa den där rosa sparkdräkten och de gröna foppatofflorna så fixar jag praoplats till dig som Lisebergskanin! Skrattande
Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!