• Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Nej tack!!
    EXTREMT populärt bland kändisar nu (bor i ett kändistätt område) och de SER inte kloka ut! Trenden har väl inte hakat sig fast hos gemene man, folket och FL än, men det kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:40
    Länk förresten om någon vill iaktta den www.ziperall.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:43
    Myskläderna ser ju värst ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 22:49
    Lägger in onepice också för det är väl det man säger oftast kanske? onepiece.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 11:30
    Bild gärna, ni som vågar visa er.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!
  • norgesessan

Har nog bara vetat om dom 3 år kanske.. När vågen i Norge kom. Och då var jag där bara två veckor om året (en på sommaren, en till julen).

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • painfulpleasure

Jag tycker att det är lite kinky och perverst att springa runt i sparkdräkt när man är vuxen och tonåring med för den delen.
    Man ser ju inte så ofta människor springa omkring i riktigt vulgära lack och läderkläder. 

• Suck och suck
    lilla mej skrev 2011-08-29 11:34:28 följande:
    inte speciellt nytt....... min sambos syster har haft "sparkdrakter" lange nu, fast hon anvander dem som pyjamas. Jag trodde hon kopt dem i nagon slags utkladnings affar men dom om min forvanad nar jag sag dem i vanliga affarer....och dessa har hon haft i manga ar...eller minst 5 for det ar sa lange jag och min sambo varit tillsammans...har dock aldrig sett nagon annan ha dem. 
    De har ju gått att köpa på nätet och så, Och varit populära i andra länder. Och så nu börjar de verkligen komma hit. Sen ett halvår tillbaka va(?) så börjar de komma till Stadium och butiker och så.
  • AnnaJosefine

Har sett som springer runt med såna på stan, de ser inte kloka ut... Suck, säger jag bara.

• lilla mej
    Suck och suck skrev 2011-08-29 11:36:36 följande:
    De har ju gått att köpa på nätet och så, Och varit populära i andra länder. Och så nu börjar de verkligen komma hit. Sen ett halvår tillbaka va(?) så börjar de komma till Stadium och butiker och så.
    ok ja vi bor inte i sverige, men det verkade aldrig ha blivit en stor hit har direkt...
  • Suck och suck
    Nipplee skrev 2011-08-29 11:39:44 följande:
    nån som vet vad dom kostar?
    Till på köpet är de rätt dyra.
    Kan Stadium ha hissat ner priset till närmre 500:- max? Annars kring tusenlappen. Helt otroligt!
  • Suck och suck
    Suck och suck skrev 2011-08-29 11:41:53 följande:
    Till på köpet är de rätt dyra.
    Kan Stadium ha hissat ner priset till närmre 500:- max? Annars kring tusenlappen. Helt otroligt!
    500:- som MINST menar jag. Men snarare kring 700:- va? tror jag.
Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!