• Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Nej tack!!
    EXTREMT populärt bland kändisar nu (bor i ett kändistätt område) och de SER inte kloka ut! Trenden har väl inte hakat sig fast hos gemene man, folket och FL än, men det kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:40
    Länk förresten om någon vill iaktta den www.ziperall.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:43
    Myskläderna ser ju värst ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 22:49
    Lägger in onepice också för det är väl det man säger oftast kanske? onepiece.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 11:30
    Bild gärna, ni som vågar visa er.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!
  • berenjena
    norgesessan skrev 2011-08-29 11:02:24 följande:
    Prusiluskan, men kan då klippa upp i rumpan och sy dit en lucka som bebisar i amerikanska teckande filmer har?
    Passar ju bra till en sparkdräkt.
  • Parniara

Bor i Norge, här var de superpopulära för nåt år sedan. Som tur är med alla uda modegrejer blir de snart bortglömda. Nu är det ingen som har dem längre.

• PrincessOfIce

Min sjuåring tjatar om en men jag tvärvägrar! Det räcker med barnens hela pyjamasar när de var riktiga bebisar!!

Så jäkla fult!!Kräks 

Ta vara på småbarnstiden.. Den försvinner VÄLDIGT FORT!
  • TEDDEN

Jag förstår för mitt liv inte att man på riktigt vill ses ut som en bumbibjörn! Så fruktansvärt märkligt.  

• Loriyana

Alltså jag skulle faktiskt vara lite sugen på att ha en att softa omkring med i hemmets lugna vrå. Men gräsligt fula är de ju.

• Suck och suck
    Parniara skrev 2011-08-29 11:06:05 följande:
    Bor i Norge, här var de superpopulära för nåt år sedan. Som tur är med alla uda modegrejer blir de snart bortglömda. Nu är det ingen som har dem längre.
    Puh!
  • Tygtiiger

En sådan skulle jag inte ens ta på mig ensam hemma med lampan släckt. No-no.

Krupke, we've got problems of our own!
  • Suck och suck

Ni är ju så många som har den ändå. Ni har inte lust att visa upp på bild?

• Suck och suck
    Tygtiiger skrev 2011-08-29 11:23:46 följande:
    En sådan skulle jag inte ens ta på mig ensam hemma med lampan släckt. No-no.
    Ha, ha .
Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!