• Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Nej tack!!
    EXTREMT populärt bland kändisar nu (bor i ett kändistätt område) och de SER inte kloka ut! Trenden har väl inte hakat sig fast hos gemene man, folket och FL än, men det kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:40
    Länk förresten om någon vill iaktta den www.ziperall.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:43
    Myskläderna ser ju värst ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 22:49
    Lägger in onepice också för det är väl det man säger oftast kanske? onepiece.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 11:30
    Bild gärna, ni som vågar visa er.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!
  • LillaLady

Jag älskar min Ziperall!Skrattande
    Ångrar inte mitt köp och helt klart årets kap!
    MEN sånt har man hemma. INTE på stan eller i affärer..

Dum spiro, spero
  • MammaMia88

Aldrig att jag skulle gå utanför dörren i en sån, inte ens för att slänga sopor...! *ÖRK....!*

Men däremot KANSKE under en myskväll framför tv:n

• NHult

Jag har en,
    fick dock lova både fru och barn, att jag inte kommer att den på mig ute bland folk Oskyldig

• Suck och suck
    NHult skrev 2011-08-29 13:25:56 följande:
    Jag har en,
    fick dock lova både fru och barn, att jag inte kommer att den på mig ute bland folk Oskyldig
    Alltså vuxna män ser faktiskt lite extra, e x t r a fåniga ut i en ziperall.
  • Suck och suck
    Suck och suck skrev 2011-08-29 13:38:49 följande:
    Alltså vuxna män ser faktiskt lite extra, e x t r a fåniga ut i en ziperall.
    Såg en häromdagen nämligen.
  • 3barnsmor

Skulle vilja ha en sån hemma nu när jag är gravid

• TEDDEN
    SunnyBunny skrev 2011-08-29 13:02:41 följande:

Här är ett foto på mig;) Tycker helt klart att det finns värre plagg och sätta på sig ha!
    Tycker du? Helt ärligt? 
    Vad skulle du tycka att du såg värre ut i?

• Emmi27

Hemma -Ja
    Ute - Nej

En kompis till mig var på Ambassadeur eller vad det heter för några månader sen och det var tom folk som hade på sig OP på krogen. Fattar inte ens hur man kan komma in, hade det varit vanliga mjukiskläder hade det varit en helt annan femma men det här är tydligen mode.

• Miew

Jag måste bara säga att där jag bor är den praktisk
    Jag är mycket ute och jobbar i overall och åker skoter, då är den sååå skön att ha under overallen för det blir inga glipor.
    Sen bor jag i ett hus från 1700-talet och det är kallt på vintern, den senaste vintern var dock mycket skönare när jag gick runt i min onepiece och fårskinnstofflor. Sambon sa först att han skulle ALDRIG skulle ens kunna tänka sig en, men han lånade min två gånger i vintras

Men snygg är den INTE. Men jag älskar den ändå

Viggo & Gry & Veras mamma
Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!