• Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Nej tack!!
    EXTREMT populärt bland kändisar nu (bor i ett kändistätt område) och de SER inte kloka ut! Trenden har väl inte hakat sig fast hos gemene man, folket och FL än, men det kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:40
    Länk förresten om någon vill iaktta den www.ziperall.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:43
    Myskläderna ser ju värst ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 22:49
    Lägger in onepice också för det är väl det man säger oftast kanske? onepiece.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 11:30
    Bild gärna, ni som vågar visa er.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!
  • SilverLadyG

Hemma skulle jag kunna ha en sån utan luva men ute, ALDRIG! Fy vad fult....Om 3 månader har vi säkert stan full av vuxna i sparkdräkt, som kaniner.

• norgesessan

Hasta, jag syftar på stan dock... Badrockar på stranden passar lite bättre än i stan

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Suck och suck
    SilverLadyG skrev 2011-08-28 20:53:44 följande:
    Hemma skulle jag kunna ha en sån utan luva men ute, ALDRIG! Fy vad fult....Om 3 månader har vi säkert stan full av vuxna i sparkdräkt, som kaniner.
     Som kaniner var det ja. och så blir det riktigt, riktigt WT. 
  • norgesessan

Lenora, tänk om nåt händer så man får hämtas med ambulans... (nåt som inte är så farligt, men man är avsvimmat).

• Suck och suck
    norgesessan skrev 2011-08-28 20:53:49 följande:
    Hasta, jag syftar på stan dock... Badrockar på stranden passar lite bättre än i stan
    Jo, fast de går ju genom stadskärnor lite sådär divigt, när de bor sådär.
  • Lenora
    norgesessan skrev 2011-08-28 20:50:59 följande:
    Såg en på en unge idag (10 års åldern) Det såg så löjligt ut, hon såg ut som en baby, utan att överdriva.
    Ok att sitta inne med den, men gå ut blant folk???

Sa till maken att jag ska fixa en ny fluga med badrockar utomhus...Vill dock inte börja...
    Jag bodde i en ganska så bohemisk del av Manchester en gång i tiden och där såg jag titt som tätt folk gå till kiosken på hörnet på morgonen i morgonrock. Vågade aldrig själv dock.
  • villa villekulla

Fy så fult!  Jag såg en tjej i 45 års åldern som hade på sig en sån när hon handlade :O

Jag kan förstå att man har en hemma när man sitter och myser i soffan men ute? NEJ TACK!   

• norgesessan

Neeej!! JAg är för sen med min trend!!! Tur att jag inte testade då...

• Suck och suck
    Lenora skrev 2011-08-28 20:52:48 följande:
    Royal var värst. De ser iofs sköna ut och jag går gärna i myskläder hemma men någon gräns får det vara...tänk om det ringer på dörren, skulle inte ens öppna för brevbäraren.
    Jo, Royal är nog de jag reagerar på.
    Men som sagt, jag kanske också är gammal.
Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!