• Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Nej tack!!
    EXTREMT populärt bland kändisar nu (bor i ett kändistätt område) och de SER inte kloka ut! Trenden har väl inte hakat sig fast hos gemene man, folket och FL än, men det kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:40
    Länk förresten om någon vill iaktta den www.ziperall.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:43
    Myskläderna ser ju värst ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 22:49
    Lägger in onepice också för det är väl det man säger oftast kanske? onepiece.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 11:30
    Bild gärna, ni som vågar visa er.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!
  • Suck och suck
    EllanEriksson skrev 2011-08-29 18:28:20 följande:
    Åkt med Eckerö och Tallink Silja/Silja Line... 
    Tror inte att det är BARA Viking som har folk med vita tights...  
    Nä, det tror inte jag heller.
  • Studentpappa
    Suck och suck skrev 2011-08-29 18:18:15 följande:
    Och ni som går med dem hemma, Det kan ni väl göra. Men v a d tycker ni om fullvuxna män som går omkring med det ute? Det ser verkligen inte klokt ut. Jag kan köpa att lite skatare och tonåringar lufsar omkring i de där, men det finns ändå en gräns i vilket folk som kan ha dem.
    I Norge har den varit poppis sen 2006/2007 jag tror observera att jag tror nu har inga 100% källor men att www.slakkline.no var först och kallade den då för hyggepiece.
    Den var menad för folk som går på slakkline (lina) ofta samma skrot och korn som surfare/skidåkare/skejtare den livsstilen. Att hänga i efter en dags aktivitet när man tar en bärs och snackar skit. 
    Du kan kolla hemsidan så förstår du vad jag menar. Men en normal extremsportare.

Den var så inne för typ två år sedan att hälften av de som var på krogen i hemsedal gick i onepiece och det är ju givetvis värre än crocs och mjukbyxor på stan.
    Jag skulle aldrig visa mig i min utanför hemmet. 
  • Suck och suck

Alltså jag har nästan inte reagerat på det när jag sett det på extremsportare bara. De kan väl få gå omkring och se lite töntiga ut. De är ju ändå ganska coola med sin extremsport. Dessutom har ju ofta extremsportare och idrottare (i gemen) ok figurer, vilket gör att det inte blir så j ä t t e i l l a

Studentpappa skrev 2011-08-29 18:29:29 följande:
    I Norge har den varit poppis sen 2006/2007 jag tror observera att jag tror nu har inga 100% källor men att www.slakkline.no var först och kallade den då för hyggepiece.
    Den var menad för folk som går på slakkline (lina) ofta samma skrot och korn som surfare/skidåkare/skejtare den livsstilen. Att hänga i efter en dags aktivitet när man tar en bärs och snackar skit. 
    Du kan kolla hemsidan så förstår du vad jag menar. Men en normal extremsportare.

Den var så inne för typ två år sedan att hälften av de som var på krogen i hemsedal gick i onepiece och det är ju givetvis värre än crocs och mjukbyxor på stan.
    Jag skulle aldrig visa mig i min utanför hemmet. 
  • SysterAnna

Har sytt en till mig själv, är det underbaraste man kan ha på sig! Inte snygg och troligtvis skulle jag aldrig kunna visa mig ute i den men här hemma är den så skön att skrota runt i.

• EllanEriksson
    Suck och suck skrev 2011-08-29 18:29:18 följande:
    Nä, det tror inte jag heller.
    Nej och tror du tycker att det är många just för att du ogillar det.. Det handlar om mental uppfattning.. 
    Jag märker t.ex 23, 32 och 42 överallt bara för att jag blivit besatt av dem.. Det är för att jag ger det min mentala uppståndelse.. :) 
  • miss nöjd

Gud, jag kan inte låta bli att skratta när jag ser en vuxen människa i denna hemska sparkdräkt :) Så övervidrigt ful! Kanske skön, men jag skulle då inte vilja ha den hemma iaf, stackars mannen som isf måste se mig i den! Jag vill då inte behöva se min man heller i den- skulle bli så grymt avtänd!

• Studentpappa
    miss nöjd skrev 2011-08-29 18:38:48 följande:
    Gud, jag kan inte låta bli att skratta när jag ser en vuxen människa i denna hemska sparkdräkt :) Så övervidrigt ful! Kanske skön, men jag skulle då inte vilja ha den hemma iaf, stackars mannen som isf måste se mig i den! Jag vill då inte behöva se min man heller i den- skulle bli så grymt avtänd!
    Är du alltid kåt?
  • Rocket Mania

Jag har sett en lurvig brun som jag gärna skulle ha här hemma. Men jag skulle nog inte våga mig ut i den. 

• moruppgren

Jag har en jag går i hemma och har på mig på nätterna när jag går upp till dottern. Grymt ful men det absolut skönaste jag tagit på mig.
    Och till miss nöjd - En dragkedja ner och den ramlar av ;P

• Runguska

Den ser skön ut, men jag kör nog vidare med filtar och morgonrock...

Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!