• Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Nej tack!!
    EXTREMT populärt bland kändisar nu (bor i ett kändistätt område) och de SER inte kloka ut! Trenden har väl inte hakat sig fast hos gemene man, folket och FL än, men det kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:40
    Länk förresten om någon vill iaktta den www.ziperall.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:43
    Myskläderna ser ju värst ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 22:49
    Lägger in onepice också för det är väl det man säger oftast kanske? onepiece.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 11:30
    Bild gärna, ni som vågar visa er.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!
  • Jillsan7003

Den ser skön ut men så fort jag ser den tänker jag på ett gammalt barnprogram; Supercellen Ellen så den går fetbort.

• EllanEriksson
    Griffonmatte skrev 2011-08-29 18:01:41 följande:
    Ja ziperall kostar ju 599 när man beställer, men jag tycker det är liiite dyrt för en
    "ligga hemma i soffan mysdress". Men nångång ska jag köpa mig en Drömmer
    Jag fick en mysdress med byxor och tröja.. Tror det kostade ung. 400/500 iaf.. ^^ 
    Tycker själv att man kan unna sig en mysdress för 500-600 nån gång i sitt liv :) såå.. Iväg o köp en vettja xD *ge GriffonMatte en spark i baken* :P Nädå ^^ du gör som du vill ^^ 
  • Studentpappa

Skönaste man kan skrota omkring i hemma, sen om den är ful eller inte skiter jag i. Finns ju massvis med fetton och fula människor som visar sig öppet på gatorna dagligen. 
    Jag är fortfarande snygg under min onepice :P 

• Suck och suck
    en rund boll skrev 2011-08-29 17:43:05 följande:
    Men du TS, tyckte inte du att man skulle skita i hur man såg ut och att man fick ha vad man ville på sig i "vita tajts"-tråden?
    Jorå. Jag tänkte ta upp det också. För jag tycker faktiskt det. Men det går ju till en viss gräns känner jag. Jag menar, man går ju inte gärna omkring med blöjor heller Det ser suspekt ut.
    Det där med att man inte ska bry sig om hur man ser ut, är ändå en sanning med modifikation känner jag. Herregud jag vill inte se ut som en uteliggare heller. Visst ska man bry sig om hur man ser ut inom vissa ramar. Sen v a r jag ju faktiskt lite kluven i den där "vita tights" tråden. Ja här kommer det. Jag sa faktiskt att det ser trashigt  ut även det. Det sa jag. Många på Ålandfärjor med vita tights för övrigt också. Det påpekade jag.
  • Suck och suck

Och ni som går med dem hemma, Det kan ni väl göra. Men v a d tycker ni om fullvuxna män som går omkring med det ute? Det ser verkligen inte klokt ut. Jag kan köpa att lite skatare och tonåringar lufsar omkring i de där, men det finns ändå en gräns i vilket folk som kan ha dem.

• EllanEriksson
    Suck och suck skrev 2011-08-29 18:15:19 följande:
    Jorå. Jag tänkte ta upp det också. För jag tycker faktiskt det. Men det går ju till en viss gräns känner jag. Jag menar, man går ju inte gärna omkring med blöjor heller Det ser suspekt ut.
    Det där med att man inte ska bry sig om hur man ser ut, är ändå en sanning med modifikation känner jag. Herregud jag vill inte se ut som en uteliggare heller. Visst ska man bry sig om hur man ser ut inom vissa ramar. Sen v a r jag ju faktiskt lite kluven i den där "vita tights" tråden. Ja här kommer det. Jag sa faktiskt att det ser trashigt  ut även det. Det sa jag. Många på Ålandfärjor med vita tights för övrigt också. Det påpekade jag.
    Ser fler vita tights på en skola än va jag nånsin sett på en färja så... =_='''
  • Suck och suck
    EllanEriksson skrev 2011-08-29 18:22:28 följande:
    Ser fler vita tights på en skola än va jag nånsin sett på en färja så... =_='''
    Har du åkt med Wiking Line från Stockholmsterminalen?
  • Suck och suck

Sen om man då f ö l j e r ett mode och sätter på sig onepiece, MÅNGA av de som gör det, skiter just inte i hur de ser ut. Det är ju det som är grejen. De följer modet och bryr sig så mycket om hur de ser ut i förhållande till det att det blir fel. Det ser inte bra ut.
    Men har man det som en mysdress hemma och tycker den är urskön, då tycker jag att man kan fortsätta ha den.

• EllanEriksson
    Suck och suck skrev 2011-08-29 18:25:14 följande:
    Åkt med Eckerö och Tallink Silja/Silja Line... 
    Tror inte att det är BARA Viking som har folk med vita tights...  
  • Suck och suck
    Suck och suck skrev 2011-08-29 18:25:14 följande:
    Viking Line
Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!