Ami755 skrev 2011-10-07 22:19:11 följande:
Desto mer jag tänker på det desto mer arg blir jag, min man oxå Babbe. Jag undrar om man får lov att bryta ett avtal på detta sätt. Jag menar om man vinner ett pris och gör allt som krävs, var är våra rättigheter som skött oss? Jag som egen företagare hade aldrig kunnat bryta ett avtal på detta sätt utan att ersätta min kund. Jag anser att Allevo som företag borde kunna skicka ut produkter till oss som skött vår del i avtalet. Jag anser att vi faktiskt har rätt till dem. På måndag ska jag ringa runt för att se vilka rättigheter vi har. Känner mig fortfarande väldigt lurad och undrar om fler fått kalla handen på detta sätt av Allevo. Även detta kommer jag att kopiera (förra inlägget oxå skickat till kundservice) och maila till kundservice. Kämpa på alla, hoppas att Allevo ändrar sig
Hejsan!
Jag har kollat upp det och det ligger till på detta viset.
De vippisar som har varit aktiva och som har delat med sig här i tråden får även fortsättningsvis produkter från Allévo.
Så har det varit tänkt hela tiden
De som däremot inte har varit aktiva vilket är några kommer inte att få fler produkter.
Ni övriga kör på som vanligt!