Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Seglare: Vagnen är inte lika lätt med ståbärdan på. Det är ingen vagn tyvärr. Men den fyller ju sin funktion. Vi hade ståbräda i våras till våran Cameleon och det funkade bra fast jag föredrar ju att inte ha den.

• Stargirl

Pixibelle: GRATTIS Vilket underbart namn hon har fått. Verkligen fint.

• Stargirl

Jagotösen: Jag tror absolut att man kan sy egna tyger om man är händig. Då skulle jag sprätta up en fleece del för att få exakta mått. Men det känns kanske lite bortkastat....
    Det är inet alls omöjligt. Det är ju en ganska enkel kosntruktion. Inga knappar lr blixtlås på sufletten och sittdelstyget.

• Stargirl

Jagotösen: Men köp den grå o sy eget fleece till

• Stargirl

Jagotösen: Jag är inte konservativ vad det gäller tjej/kill färger etc. Mina pojkar har rött o rosa o handlar ofta på tjej avdelningen på POP (senast en tröja o en t-shirt till yngsta sonen)
    Men den rosa toppen känns så tjejig att inte ens jag skulle köpa den. Men all heder åt dig om du "vågar"

• Stargirl

jagotösen: Ja sant. Köper man en ny så får man precis det man vill ha. Det är ju faktiskt inte såååå fasligt dyrt ändå (ja lr är det?) hihihiihiii.
    På Barnbutiken i sthlm är dom kanon på att hlälpa med Bugaboo o har många färger på lager.

• Stargirl

Mammis med Tindra: Om jag skulle sälja min Cam utan tillbehör alltså med orginal grejerna + skötväska så skulle jag sätta ut den för kanske 6500 men den är använd sedan maj 2005. Sen så har jag 4 extra färger två orginal åkpåsar och parasoll.

• Stargirl

Marvelina: Jag har den kombinationen bla men nu kör jag grå/orange för tillfället.

• Stargirl

Snart tre: Ja visst är det konstigr hur folk snackar skit. De flesta fattar ju antagligen inte fördelarna och har fördomar mot nya saker. Men låt dom köra med sina pansarvagnar *fniss* Fast i sthlm så är det ju inte ofta det händer. Ute i landet däremot så är det galet hur folk glor.....fast när man är i Amsterdam ä man bara en i mängden. Såg en supergammal Bugaboo Classic i gamlastan i somras den var väl använd kan jag säga. Riktigt rolig såg den ut *s*

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III