Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Jagotäsen: Köpte du en begagnad eller valde du svart? Bara nyfiken
Jagotäsen: Köpte du en begagnad eller valde du svart? Bara nyfiken
Det finns en som vill byta UJ mot Bugaboo och en som vill göra tvärtom på Blocket. Att dom inte hittat varandra *fniss*
Jagotösen: Hihihi jasså. Så bra. Kul att den hittat ett nytt hem. Jag har en massa färger till min cameleon så om jag ska sälja nån kan jag kolla med dig först
Nora 75: Jag hade köpt parasoll. Det är ganska liten kostnad o sen har den UV skydd etc. Vi har parasoll och komemr säkert att använda den i sommar eftersom jag tar nog bort sufletten då.
regret: Transportväskan är rätt tjock och vadderad, alltså inet som en tunn påse. Vi har oxå flygit med vår Bugabo och det var riktigt skönt att stoppa undna vagnen i en så bra väska.
Soffan: Vi kommer att ta bort sufletten i sommar eftersom vagnen kommer att användas sporadiskt (sonen är 3 år då) så vi kommer att ha parasollet som solskydd när det behövs.
Nancy Derw: Ja sittdelen har 3 lägen. Liggläge, viloläge och sittläge.
Mamma2001: Du fäster den i de svarta "handtagen" som sitter på sidorna.
Tummy: Ja men mamma2001 har Geckon o den har inget skumgummi Så det är på de svarta handtagen man fäster parasollet.
NancyDerw: Jag upplevde oxå Froggen lite för hög men Cameleon är mycket lägre i handtaget faktiskt.
regret: Jag är 162 och jag har inte på det lägsta läget på min Cam.