Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Oj hann inte avsluta. De säljer sina vagnar så billigt att de knappt har några marginaler + frakt. Så om du får problem så ska reservdelar både fraktas och i värsta fall tas tillbaka. Då kostar det mer för dem att sälja en vagn än att inte göra det.

• Stargirl

Moa30: Ja om ni ändå är där så kan nu ju passa på att köpa vagn.

• Stargirl

Bejybåm: Ja liggdel ingår till det priset. Så det u får är chassi, hjul, liggdel sittdel och varukorg + regnksydd och myggnät för 6900

Till Cameleon får du även ett underhålls kit med pump och sånt för 8700 komplett.

• Stargirl

magoo: Ja KÖR!! Det är alltid roligt me dombyte. Charlotte Perelli har bla en sand/blå har jag sett å stan. Den ser superfin ut!!

• Stargirl

emlet: samma hände mig. Jag bara körde igenom och två mammor med varsin Teutonia fick gå runt. Inne i centrum mötte jag mammorna och de sa aha är det en sån vagn man ska ha för att slippa gå runt snövallar *s*

• Stargirl

Snysop: Blå/orange är ju supersnyggt.

• Stargirl

Snysop: Min son börjar ju bli stor. Han kommer inte att använda åkpåse under våren längre dessutom har jag två olika (sand och grå)

• Stargirl

Snysop: Hur får jag dit gästboken i nya versionen? Fattar ingenting *fniss*

• Stargirl

Frida S: Froggens parasoll o åkpåse finns i svart men Cameleons finsn i grått.

• Stargirl

FridaS: Både och. Mest när man går eftersom det är då man inte kan vända vagnen bort från solen.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III