Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

isamamma: GRATTIS till en liten stargirl *fniss*

• Stargirl

Frida S:

"Det ingår madrass som även kan användas som en tunnare åkpåse, samt vindskydd "

Denan texten är garanterat till Froggen. För Froggens madrass såg just ut som en tunanre åkpåse på överdelen. Den hade som ett litet lock. Det har inte G & C. Så den måste blivit kvar från Froggens info eller liknande.
    Vindskydd ingick till Froggen det ingår ju ett lock till liggdelen men är inte ett vindskydd på samma sätt som Froggens fast det är ju en "tolkningsfråga" men det första är fel iaf.

• Stargirl

Frida S: Ja det måste ha blivit det.

• Stargirl

Milja: Ja den var sannerligen billig *s*

• Stargirl

Indiska: Jag kör oxå grå orange just nu. Fast jag har även röd, sand, gul och blå.
    Fast den blå har jag sålt.

• Stargirl

Till alla: Jag har knappast lagt ner en förmögenhet på vagnar fast det ser ut som det. Det är bara de första 4 som jag betalat full pris för.
    Jag säljer o köper för att finansiera mitt missbruk hahahhaha....

Mannen tycker att det är kul (faktiskt) men nu är han supernöjd med Bugaboo och vill inte köra ngn annan vagn o inte jag heller. Till nästa barn så blir det en Bugaboo Cameleon garanterat oxå och sen kanske en vagn till *s* har kikat på en brun Hesba att ha som komplement. Hur ska jag bara kunna ha EN vagn....jajaj det lär visa sig.

• Stargirl

snart tre: Näe jag har blivit av med mina snabbt. Har alltid sålt dem i nyskick aldrig använda mer än 6 månader och har inte försökt att begära överpriser. Har alltid lagt en liten prutmån men de flesta prutar inte iaf. Om jag har haft ngn liggandes hemma (typ en barnvagns leksak eller filt) så har jag slängt med den när de varit o kollat på vagnen. Alltså inte inkluderat allt i annonsen. Det funkar perfekt.

• Stargirl

Snart tre: Ja precis. Sen så halkar annonsen längre o längre bak och då är det svårare.
    Så begär inga överpriser. Ta hellre bort accesoarer och sälj separat antingen till den kunden eller till ngn annan.

Jag sålde min Teutonia Timmy och hade även en lammfälls åkpåse men jag la den inte i annonsen utan nämnde det till kunden som ville köpa vagnen. Då köpte dom även åkpåsen. De hade inte kommit o tittat om jag hade lagt åkpåse i priset. Då hade det inte varit så lockande.

Jag har alltid ngt lockbete *s* bara en vagnsleksak eller bädd set tippar kunden över kanten. En gång fick en kund en hel påse med bebiskläder (som jag själv fått) Då var dom superglada.

• Stargirl

bebisyra: Många butiker ser ingen skillnad på demo och lager ex. Det finns inga special priser om vagnen stått framme i ett par veckor. Har den stått där i flera månader så kan vissa tänka sig att sänka priset men oftast så ses vagnar som står framme som vilken ny vagn som helst.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III