Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Snysop: Jo fast de trådarna handlade om lång lev tid på Hartan vagnar. Jag har beställt därifrån förr och allt har funkat bra Men tack iaf

• Stargirl

Naomi: Jag har haft båda. Det är skillnad på fjädringen men den största skillnaden är att sufletten och sitsen är större på en Cameleon. Dessutom så gilalr jag att ställa om handtaget.

• Stargirl

Clara: Näe finns inte bara suflett. Men lägg in en köpes annons på blocket att du vill köpa rosa fleece. Kanske ngn som vill sälja.

• Stargirl

Det funkar fint i snön. Om jag skulle gå dagligen i snö i 12 månader och bodde på grönland (eller var det nur är snö jämt) så skulle jag förmodligen välja en annan vagn. Ngn som är optimal i snö.
    Men Bugaboo fungerar fint och det är sällan jag vänder de stora hjulen fram. De små fungerar utan problem.

• Stargirl

Kom just från parkeringen med våran Cameleon. Körde vissa stunder med de stora hjulen (lutade vagnen så jag bara körde med de stora hjulen) annars de små hjulen fram. Kan säga att vi har kanske 2 dm oplogat här hos oss.

• Stargirl

Miss oktober: Inlägget ovanför var till dig. Jag tror inte att du gör ngt fel. Vagnen blir ju lika svår att styra som en vanlig 4 hjuling när de stora hjulen inte är fram. Låser du dem när du vänder på styret? För annars styr ju de små hjulen fortfarande.
    Snön i stan är ju iofs väldigt moddig det är den inte här (på landet) här är ju snön vit o kall.
    Men jag var i stan igår och de små hjulen varken fastnade eller blev krångliga. Var mitt i city kan tiläggas.

• Stargirl

Magoo: Inget jag tänkte på. Med flugorna alltså.

• Stargirl

Moa30: Ingen handlare i sthlm lär serva vagnen gratis den saken är säker. För de förlorar så många kunder redan pga internethandel etc Du ska kontakta din butik i första hand. De är ansvariga för att hjälpa dig med eventuella problem. De kan säkert skicka reservdelar och kan du inte byta dem själv så kan du säkert betala en liten summa till en butik som har Bugaboo så kan de hjälpa dig. Men lättast är ju att köpa vagnen i staden där du bor ur alla synpunkter.

• Stargirl

Tummy: Ibland så slår tyvärr internet butiker i utlandet dövörat till när det är problem. Sant men tråkigt.....

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III