• LöjligaFamiljen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

God Morgon!

Inga mer färgade flytningar sen jag skrev igår. Då kom det lite beigea/rosa på papperet. 
    Illamåendet är väldigt påtagligt också...

Tog ett testlagret imorse och plusset blir starkare för varje dag... Hoppas hoppas att det inte är mf på g!!!!!

• yessyca
    Gummsan skrev 2011-12-28 07:25:47 följande:
    Vad är det för märke på testen? Bild på förpackningarna? 
    Jag ser på alla test. Tycker inte att du ska bry dig om det som är annat märke.
    Är ju super fina streck på dom andra. Grattis! 
    Beställde av en kille på Tradera där jag alltid köpt, heter bara pregnancy test. Är en rosa förpackning.
    På den nya sorten har de lagt på "Alice" framför, men de ser ju helt olika ut.
    Annars är det exakt lika förpackning som de ligger i. Tror dessa mäter 20 eller 25.
    Inte så kul då jag bara har de som typ inte visar ngt hemma då de andra är slut nu.
    Tackar! Solig
    Eddies skrev 2011-12-28 07:29:28 följande:
    det ena märket kan vara känsligare för hcg och lättare att få tidigare pluss :) Ingen fara tror jag , du är jätte preggo ! :)
    Jo, de kan ju vara olika. Men köpt av samma person och förpackningen ser lika ut förutom att de lagt på "Alice" på framsidan.
    Bara så trist då de andra är slut och de nya inte visar något.
    Förra månaden plussade jag också, men fick ett tidigt MF, märkte att alal symptom avtog och att testen inte visade lika mkt, sen kom blödningen på eftermiddagen.
    Så jäkla orolig för MF igen bara, och blir frustrerad då jag inte har fler av mina vanliga test så jag kan se en ökning eller ej..
    Jo, ngt finns ju där, men hoppas att det stannar bara Obestämd
  • 05091112
    yessyca skrev 2011-12-28 07:03:25 följande:
    God morgon tjejer!
    Skulle behöva lite hjälp ang. ett test.
    Plussade super svagt på juldagen, sedan dess har det blivit en ganska fin stegring Drömmer
    Tog två test idag, ett av den vanliga sorten som jag använt genom hela förra cykeln och denna, dock va detta sista testet så jag provade även en annan sticka som jag även skickat efter på Tradera.
    På den förstnämnda syns det streck och har gjort det sen juldagen, men på denna sort syns ju inget.

Den översta är från igår och de båda andra är tagen med morgonurin i samma bägare... Obestämd
    Jag fick starkt på testlagrets och en dag senare fick jag supersvagt på RFSU och CB så antagligen är det du tog igår mindre känsligt.

• Helenmedh

Löjliga familjen: det är ingen tvekan där inte!

Men tjejjer? Om jag fått svaaga men synliga positiva test för några dagar sedan och nu är dom helt blanka, har det gått åt skogen då?
    Jag vet ju att jag har lättare än andra att få missfall... 

• Together90

Nej jag ser inget heller :( men det kanske är för tidigt..

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester