• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

N1987 skrev 2011-12-30 07:51:31 följande:

Morgonens test BIM-3 och nu känner jag faktiskt att hoppet är ute på riktigt. Det är ju bara denna förbannade skugga som dyker upp redan efter några sekunder, men inte en tillstymmelse av rosa. Tröttsamt..
    jag kan trösta dig med att det är en till som bara får skuggor jag har fått det  i flera dagar men jag fick jätte svagt på cb också  syntes när testet torkat med , men med 10 av 11 test jag gjort från testlagrets nu har jag fått en svag skugga och när testet torkat har den vart rosa men blir inte starkare så antar att det är negativt bläää jag som fick upp hoppet en snutta där i början av veckan,,
  • mamma Linder

Sjukt jävla besviken, rosa flytning på bim-1 Gråter
    Fattar inte vad felet är?
    Barn 1 jag var 19 år oplanerad
    Barn 2 jag var 24 år oplanerad
    Barn 3 jag var 28 år första försöket
    Barn 4 jag var 34 år första försöket

nu slutade med cerazette juni -10, blev gravid maj -11, Ma juni -11, skrapades augusti -11. Det är femte försöket efter Ma. Varför går det inte?????

• Liten Léonie
    Soffiie skrev 2011-12-30 08:21:20 följande:

Så här ser alla mina ut från testlagret jag blir galen snart
    Men där är ju bara en grå skugga... :(
  • Soffiie
    sweasmamma skrev 2011-12-30 08:14:08 följande:
    Neg digitalt bim -2.visste det:) men ska inte bli nedslagen
    Vad tråkigt pumann,,,
  • Soffiie

jaaaa jag får så med alla men man blir galen för man hoppas ju så och när man får minsta antydan till plus så hoppas man
    Jag har vart gravid många gånger och varje gång me testlagrets har det börjat så här.. svaga skuggor som knappt syns sen efter några dagar blir det synliga streck sen blir dem jätte starka.. därför man hoppas ja gjorde ju ett cb här om dagen med ser du nått på det?
  • Together90

Soffiie skrev 2011-12-30 08:36:26 följande:

jaaaa jag får så med alla men man blir galen för man hoppas ju så och när man får minsta antydan till plus så hoppas man
    Jag har vart gravid många gånger och varje gång me testlagrets har det börjat så här.. svaga skuggor som knappt syns sen efter några dagar blir det synliga streck sen blir dem jätte starka.. därför man hoppas ja gjorde ju ett cb här om dagen med ser du nått på det?

Ja du...här har du ditt redigerade test.

Kan ana något svagt, ta ett nytt CB skulle jag säga

Kram

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Soffiie

Togheter varför får ja inget på testlagrets då utan bara skit skuggor?? ja det kan inte du veta men det är frustrerande.. det kan ju vart cb som gav spök med

• Together90

Här är mitt dumma morgontest, påminn mig att inte ta på morgonen för jag vet att jag ändå inte plussar då... jävla skit. Men jag är övertygad nu att jag inte lyckades denna månad :( Ville så gärna ha en september bebis igen ...:(

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester