Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
här blir man ingen tjockis.....
får vara glad att jag blivit smal istället då
här blir man ingen tjockis.....
får vara glad att jag blivit smal istället då
Jätte grattis Susanne! Vacker både nu och då. Du har verkligen jobbat hårt!
Hmmmpfff! Jag som trodde att man va säker. Så inte ens efter ÄL positivt och flytningar som ser ut som "rå äggvita" så är man säker?
Hur kan man veta då? Temp bara?
Bebisvagga, du har varit jätteduktig och är superfin:) Du var självklart även fin tidigare tycker jag, det viktigaste är att man trivs med sin kropp.
Leonie: temp är det säkraste. Tempen stiger vid äl och håller sig hög fram till mens om ägget lossnat.
Ältest visar att ägget/äggen ska släppa, sen efter 12-24 timmar ska det lossna, dock ingen garanti. Normalt ägglossar en kvinna ca 10ggr/år. Man kan få mens utan att man ägglossat. Tror inte du behöver oroa dig eftersom du inte har ngt "fel".
Men alltså jag tänker såhär, att får man utslag på älstickorna så är det bara att köra. Släpper inte äggen så släpper dem inte, det hjälper ju inte även om man tar tempen eller går till bm. :/
Jeep: nä precis, det är bara att köra på och hoppas, normalt ägglossar man. Med tempen vet man att ägget släppt efter att tempen gått upp, gör den inte det har man troligen inte ägglossat.
Bebisvagga: grattis till viktnedgången! :)
Krstd-tjej? Känner igen dej från din blogg, du fick prematurgosse va?
Bebisvagga:
Superbra jobbat!!! Jättefin, då som nu!!
Har du kört på nån spec diet, eller fixat med "nyttigmat-tänket"? Hur som helst, kanonbra gjort!