• linolle

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

God fortsättning !
     Hur går det för er?? 

• Meja JP

Jag har testat i flera dagarn nu och fortsätter få svaga streck,galet drygt.vissa är starkare och vissa inte.vet inte hur länge man ska orka hålla på.....

• linolle
    Meja JP skrev 2012-01-01 11:10:43 följande:
    Jag har testat i flera dagarn nu och fortsätter få svaga streck,galet drygt.vissa är starkare och vissa inte.vet inte hur länge man ska orka hålla på.....

Känner likadant det tar otroligt på en att gå med denna ovisshet. Allra helst när man känner sig gravid. Är du över bim?
  • Liten Léonie
    Knasten83 skrev 2012-01-01 01:28:28 följande:
    Leonie: temp är det säkraste. Tempen stiger vid äl och håller sig hög fram till mens om ägget lossnat.
    Ältest visar att ägget/äggen ska släppa, sen efter 12-24 timmar ska det lossna, dock ingen garanti. Normalt ägglossar en kvinna ca 10ggr/år. Man kan få mens utan att man ägglossat. Tror inte du behöver oroa dig eftersom du inte har ngt "fel".
    Helt nytt för mig. Jag trodde inte att ÄL testen visade något om man inte hade ÄL... Hmm lovar att jag ska försöka att inte oroa mig ändå Skäms
  • cutepoison
    Meja JP skrev 2012-01-01 11:10:43 följande:
    men varför fortsätta testa om du får svaga streck, då är du ju gravid. Jag tror du bara stressar upp dig. 
  • Gummsan

God fortsättning till er alla!!!

Ingen som har bilder att sätta in? Börjar få abstinens :-P

• Meja JP

linolle,jag vetinte för jag slutade med pilelr för dryga 6vsedan.så om jag går efter det så är jag i v 6+2 tror jag.vilket borde ge starkare.men jag ka nju haft äl seenare.

cutepoison skrev 2012-01-01 11:17:47 följande:
    men varför fortsätta testa om du får svaga streck, då är du ju gravid. Jag tror du bara stressar upp dig. 

men de är ju så hmla svaga,men ha fått dem på både rfsu,testlagrets,testatidigt.fick ryck och beställde från testa tidigt när mina test från testlagret inte kommer förän tidigast imorgon.
  • Meja JP
    Gummsan skrev 2012-01-01 11:35:51 följande:
    God fortsättning till er alla!!!

Ingen som har bilder att sätta in? Börjar få abstinens :-P
    jag har flera stycken men känns änna onödigt å fortsätta lägga upp svaaaga test...
  • Meja JP

dock har ja gett test jag gärna vill visa,ett jätte konstigt spök test,tycker jag då

• Liten Léonie
    Meja JP skrev 2012-01-01 11:44:29 följande:
    jag har flera stycken men känns änna onödigt å fortsätta lägga upp svaaaga test...
    Snart har vi väl lärt oss i denna tråden att vi ser streck överallt Skrattande Vänta någon dag istället, HCG ökar ju inte från dag till dag alltid...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester