• Choccolat

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-01-03 21:44:29 följande:
    GRATTIS Mikaela80!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Här blir de o ta nya tag o sattsa på en oktober bebis, e rätt säker på de e tanten som kommit, o de gör ingenting huvudsaken att man vet vad som händer, o att tant eländet kom tillbaka nu när de inte blev nå plus. så nu blir de ältest, bisolvon och sen en massa testande =) hihihi
    Tack så mycket! Jag förstår dig verkligen.. hellre att man får mens än ingenting alls.. Bisolvon ska ha hjälpt många har jag hört! Stort lycka till! =)
  • Den lilla M
    Choccolat skrev 2012-01-03 21:39:14 följande:
    Ha ha ha!!!! Nu blev jag skitnervös!!!! Tack tack tack! Och sprider lite stoft tillbaka! =)
    Det tar jag tacksamt emot.. behöver få så mycket "baby dust" som möjligt om det här ska gå vägen!!
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Randig
    Har ni också vart med om att "CB plus" gravstickor först visat plus den första 1-2 minuten för att sedan bli svagare och svagare och efter 3 min var det helt negativt??
    SkrikandesSkrikandesSkrikandesSkrikandes

Vi blev skit glada först, men sen blev det som ett slag i ansiktet:(

Är på BIM+6 idag.
  • Liten Léonie
    Randig skrev 2012-01-03 22:33:35 följande:
    Har ni också vart med om att "CB plus" gravstickor först visat plus den första 1-2 minuten för att sedan bli svagare och svagare och efter 3 min var det helt negativt??

Är på BIM+6 idag.
    Ja det är jättevanligt.... Tyvärr...

Har massor av såna test i mitt galleri som dessutom stannat kvar även efter 3 min men ändå varit negativa. Ta digitalt så slipper du fundera Tyst 
  • Randig
    Liten Léonie skrev 2012-01-03 22:44:33 följande:
    Ja det är jättevanligt.... Tyvärr...

Har massor av såna test i mitt galleri som dessutom stannat kvar även efter 3 min men ändå varit negativa. Ta digitalt så slipper du fundera Tyst 
    Så jag är precis lika ovetande om jag är gravid eller inte som innan:( damn it.
  • Liten Léonie
    Randig skrev 2012-01-03 22:49:21 följande:
    Så jag är precis lika ovetande om jag är gravid eller inte som innan:( damn it.
    Mm tyvärr är det nog så men förhoppningsvis ÄR DU GRAVID.. Ta ett CB digital imorgon direkt istället för att lägga pengar på alla "streck tester hit och dit"...
  • alexander2011

min mens slutade efter 2 dagar :( hur knepigt som helst

• Nummer3sommaren2012
    Randig skrev 2012-01-03 22:33:35 följande:

Är på BIM+6 idag.
    Mitt vart så i början.Jag är gravid i v 18 i morgon..Du är troligen gravid  ;)  Lycka till
  • Hoppas 2012
    Choccolat skrev 2012-01-03 21:39:14 följande:
    Ha ha ha!!!! Nu blev jag skitnervös!!!! Tack tack tack! Och sprider lite stoft tillbaka! =)
    Stort grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester