Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skratt! Jag blir helt fnittrig här... hi hi!!!!
Jag tog första testet på BIM-3. Jag har testat så otroooligt många negativa test före BIM tidigare och blir så fruktansvärt ledsen och nedslagen varje gång.. Så jag lovade mig själv att inte testa innan bim denna gång men jag kunde inte hålla mig till slut..
Är lite förvånad själv att testen är så starka... Jag är ju ALLTID här inne och vänder och vrider på precis alla aaaaningar till streck och förväntade mig att behöva lupp för att se något... =)
haha menade STARKAtest vårdar gott..haha
together90 - vila nu och försök koppla av i ngra dagar ta sedan ett digitalt test endast för att stilla din oro!!
Grattis till bebbe i magen!
Mikaela80: du kanske väntar tvillingar med den där styrkan på testen !! Återigen grattis!!
haha menade STARKAtest vårdar gott..haha
GRATTIS Mikaela80!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Här blir de o ta nya tag o sattsa på en oktober bebis, e rätt säker på de e tanten som kommit, o de gör ingenting huvudsaken att man vet vad som händer, o att tant eländet kom tillbaka nu när de inte blev nå plus. så nu blir de ältest, bisolvon och sen en massa testande =) hihihi