• Together90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Choccolat skrev 2012-01-04 22:36:30 följande:
    Bebisvagga: är det någon som kapat din användare? Du är faktiskt inte alls trevlig nu! Sluta förstör för alla "idioter" här inne..
    Många kommer vakna upp imorrn och bli ledsen över din dumförklaring.. Jag förstår att du lidit och känt dig stressad men ge tusan i att förstöra för andra..

Såg du mitt svar til dig ? :P haha jag andades som sjutton ju :P
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • BebisVagga
    LindaMagnusson skrev 2012-01-04 22:31:37 följande:
    Bebisvagga snälla lämna tråden du förstör för oss andra! Tråden är svaga pluss och analyseringar! Känner du att du inte vill mer så fine dörren är öppen bara gå!!!
    hur förstör jag.. har väl inte förbjudit er att lägga upp tester... det enda jag ber om e att vara lite realistiska..

se du + i allt så e det ju din sak.. men det gör inte jag.. o ser jag inget + måste jag väl få säga det..

men  det e så typiskt "ser min rumpa tjock ut i denna klänningen" pratet..

Fråga inte om man inte vill ha ett annat svar än det man förväntar sej..
    då kan man likagärna skriva.. Svara det jag vill höra..
  • Gummsan

Har också en tjej född i sep -10. Och hon är den bebisen/barnet som vart mest skrikig enveten och bestämd av mina barn Men charmig är hon lilla "Råttan".

• Liten Léonie
    Together90 skrev 2012-01-04 22:37:02 följande:
    Men det är ju inte det vi menar Liten Lèonie... :(
    Hur menar du? Jag menade inget illa alls, bara att jag tycker det är synd att man inte är ärliga här inne utan ger massor av falskt hopp. Vet ju själv hur ledsen jag blev när det va falska plus Rynkar på näsan
  • Knasten83
    Together90 skrev 2012-01-04 22:35:36 följande:

Jahaa vilket datum? :)

17/9-10 Glad
    Din son då? 
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • Together90
    Gummsan skrev 2012-01-04 22:37:55 följande:
    Har också en tjej född i sep -10. Och hon är den bebisen/barnet som vart mest skrikig enveten och bestämd av mina barn Men charmig är hon lilla "Råttan".

haha mitt är född September 10:e 2009 :) världen bästa, busigaste kille :D
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Knasten83
    BebisVagga skrev 2012-01-04 22:34:39 följande:
    vi lämnar diskutionen nu.. tror dem flesta har fattat vad jag menar... men vissa gillade inte vad jag tyckte.. men ärligt... ska ni ha åsikter om vad jag tycker får jag väl ha åsikter om hur ni tycker..

eller så lämnar vi detta helt enkellt o bara accepterar att jag tycker så.. ni håller inte med.. o sen behöver vi itne prata om detta mer..
    så bra!!
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • BebisVagga
    Choccolat skrev 2012-01-04 22:36:30 följande:
    Bebisvagga: är det någon som kapat din användare? Du är faktiskt inte alls trevlig nu! Sluta förstör för alla "idioter" här inne..
    Många kommer vakna upp imorrn och bli ledsen över din dumförklaring.. Jag förstår att du lidit och känt dig stressad men ge tusan i att förstöra för andra..
    som sagt.. jag förstör inte ett dugg... o dumförklarar ingen heller...

ser jag inga plus på testerna har jag väl rätt att skriva det..
    o ser man ett spökis som jag gjorde i dem genomlysna testerna har jag väl rätt att skriva varför det blir en spökis?!

eller ni vill bara att man ska skriva det ni VILL höra?

ska man inte vara ärlig här?
  • Together90
    Liten Léonie skrev 2012-01-04 22:38:05 följande:
    Hur menar du? Jag menade inget illa alls, bara att jag tycker det är synd att man inte är ärliga här inne utan ger massor av falskt hopp. Vet ju själv hur ledsen jag blev när det va falska plus Rynkar på näsan

Asså att vi vill "Ljuga" när testen är blanka och säga att dem är positiva..man ska vara ärlig för att inte skapa falska förhoppningar såklart.

Falska pluss är ju skit irriterande men den här tråden är ju lite sån och det vet ju Bebisvagga, hon har ju själv hängt här.

Kram   
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester