• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-05 20:49:59 följande:
    Carmat: man ska ju göra det ett par mån för att se hur mönstret ser ut. Men jag började första mensdagen för att sen se hur min normaltemp låg fram till äl.
    Jag testar analt samma tid varje morgon innan jag går ur sängen, när man rört sig ändras tempen. Man ska ha legat minst 3 timmar för korrekt temp. Så inget spring på natten! ;)

ok tack för hjälpen. kanske borde vänta tills nästa mens då eftersom jag är på dag 5 i menscykeln idag
  • kanske 4a

Stort grattis lilla M, kul med fler plus i tråden! :)

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Knasten83

Äh, börja nu! Du får ju bara fler dar på din egna lilla utredning ;)
    Skriv ner att det är mensdag 5 osv.

• Knasten83

Menar funkar det inte denna mån så vet du nästa mensdag 5 hur det såg ut förra mensdag 5, hänger du med?

• kanske 4a

Jag tempar men orkar inte vara så strikt som man ska, så jag tar det med en nypa salt. Jag använder örontemp och får samma temp nästan varje dag. Försöker hålla mig till ungefär samma tid iaf. Tycker det är kul att se kurvan hur som helst. Använder fertilityfriend. Tror att tempen ska höjas 0,1-0,3 grader efter äl. Förra cykeln sjönk tempen hela tre dagar före mensen kom, men min cykel var lite ur spel sist. Väntar spänt på äl nu, maken är äntligen piggare så det kanske blir av iaf.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Langtarmassa

Det finns verkligen 100 olika sorters spökstreck. 

I förrgår fick jag ett som vart vitt och som även är vitt vid genomlysning.
    Igår fick jag en skugga i rätt bredd som syntes vid genomlysning och även nu när det torkat.
    Och idag fick jag ett lite snett streck som såg vitt ut, men vid genomlysning har det färg :/

Bim -1 eller 2.. ch inga symtom på vare sig mens eller annat. Så jag testar bara för att jag är galen..  

• Langtarmassa

jo visst finns chansen.. men ja vi får la se, jag lär testa till mens kommit :p

Men man blir ju galen på alla dessa olika spökstreck! 

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-01-05 21:00:06 följande:
    Äh, börja nu! Du får ju bara fler dar på din egna lilla utredning ;)
    Skriv ner att det är mensdag 5 osv.

ok ska göra det from imorgon
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester