• Nathaliextnf

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

PelloBello skrev 2022-02-27 22:27:22 följande:

Syns ju inte alls här. Testar en annan. 

Jag tror det är positivt :) man ser det så tydligt
  • PelloBello

Jaha. Efter de olika åsikterna om mitt pe så va jag ju tvungen att köpa nytt test. De hade slut digitala. 
    Jag erkänner mig besegrad. Fick ännu ett spökstreck. Ljusblått men knappt synligt. Vet att cb ger spök så. Spökstreck är tydligen min grej.
    Borde vara på äl+14 idag så det är garanterat negativt. 

• PelloBello

Tog det andra testet i paketet strax efter. Hade alltså kissat typ en halvtimme innan. Fick ett ännu tydligare spökstreck. Haha 

• PelloBello

Som svar till er som lagt upp likadana test ovan så ser cb ofta ut så när de torkat. Mina blir likadana efter avläsningstiden. 

• Elina24
    Mamamamamama skrev 2022-02-26 20:13:13 följande:
    //

Kan det va spök? Testet är sedan kl 13 idag.. Då va det blåare. Digitalt säger inte gravid 2 h efter detta testet.. 
    Den ser ju positiv ut! Har du testat mer? 
  • majarg
    PelloBello skrev 2022-02-28 10:05:11 följande:

Jaha. Efter de olika åsikterna om mitt pe så va jag ju tvungen att köpa nytt test. De hade slut digitala. 
    Jag erkänner mig besegrad. Fick ännu ett spökstreck. Ljusblått men knappt synligt. Vet att cb ger spök så. Spökstreck är tydligen min grej.
    Borde vara på äl+14 idag så det är garanterat negativt. 

när ska du ha mens? 

om du inte är gravid denna gång, vill jag inför nästa gång tipsa om ?Abblo pharma tidigt? och/eller digitalt CB istället. Läst sååå många som får spökstreck med CB, jag fick även det med rfsu testa tidigt. 

• PelloBello
    majarg skrev 2022-02-28 11:02:07 följande:

när ska du ha mens? 

om du inte är gravid denna gång, vill jag inför nästa gång tipsa om ?Abblo pharma tidigt? och/eller digitalt CB istället. Läst sååå många som får spökstreck med CB, jag fick även det med rfsu testa tidigt. 

Idag. Så lär dyka upp snart. Får spök på både cb cb early och predictor early nu. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester