• Josefinanna

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MariaNathalie skrev 2022-03-02 07:28:04 följande:
    Ser Ngt där väldigt svagt men nog är det något. 
    vilket test? 

Tog även samma imorse men ser ut som att om det hade varit ett streck så är det lite väl flyttat mot höger än precis mitt i 

• Vofflan123
    Symetrical skrev 2022-03-02 11:19:32 följande:
    Är ju väldigt svagt, så kanske att cb inte reagerar på det. Kan du inte ladda upp en bild på ditt cb med?
    Jag tog tyvärr ingen bild på det, men laddar upp morgondagens test här också. Tänkte ta ett imorgonbitti även om det antagligen inte gör någon skillnad
  • Josefinanna
    Vofflan123 skrev 2022-03-02 09:59:54 följande:
    Hej på er! Är detta positivt? Togs imorse. Vet ej exakt när BIM är pga oregelbunden mens. 
    Jag tycker jag ser något svagt 
  • Jowalowa

Är BIM -3 och har senaste dagarna tyckt att jag sett en skugga på testen jag inte sett förut. Sambon säger att jag inbillar mig. Idag tycker jag skuggan syns ännu lite till men det är ju vääääääldigt svagt. Har analyserat som tokig så någon annan får gärna titta och se om dom ser något eller om det är jag som ser i syne. Man får liksom vrida och vända på testet för att se det men känns som att det ändå är där.

• midnattljus

Tog ett test idag för har kräkts och haft starkt illamående. Är på bim -7 och vet det är tidigt men är orolig. Bör jag tolka det som positivt eller negativt då det är ett litet sträck som går i mitten? Vet inte om det räknas som spöksträck 

• MariaNathalie
    midnattljus skrev 2022-03-02 12:20:42 följande:

Tog ett test idag för har kräkts och haft starkt illamående. Är på bim -7 och vet det är tidigt men är orolig. Bör jag tolka det som positivt eller negativt då det är ett litet sträck som går i mitten? Vet inte om det räknas som spöksträck 

Tyvärr ett klassiskt torkstreck på CB :( 
  • Vofflan123
    Jowalowa skrev 2022-03-02 11:53:50 följande:

Är BIM -3 och har senaste dagarna tyckt att jag sett en skugga på testen jag inte sett förut. Sambon säger att jag inbillar mig. Idag tycker jag skuggan syns ännu lite till men det är ju vääääääldigt svagt. Har analyserat som tokig så någon annan får gärna titta och se om dom ser något eller om det är jag som ser i syne. Man får liksom vrida och vända på testet för att se det men känns som att det ändå är där.

Jag förstår vad du menar! Men det ser lite tunt och grått ut? Om det är bredare irl kan ju inte jag se dock :)
  • Jowalowa
    Vofflan123 skrev 2022-03-02 13:55:22 följande:
    Jag förstår vad du menar! Men det ser lite tunt och grått ut? Om det är bredare irl kan ju inte jag se dock :)

Skulle vilja säga att det ser hyfsat rosa och brett ut irl men litar inte på mitt egna omdöme längre hehe. Försöker ju säga till mig själva att ta det lugnt och testa om någon dag men har no chill i kroppen.

Har mått illa senaste dagarna, gått och lagt mig tidigare än någonsin för jag varit så trött och mina tuttar sprängs snart.

men kan ju lika gärna vara pms som smyger sig på.

• Minmillis

Spök eller svagt positivt? Vad tror ni? Vet inte när ägglossning va. Hade oskyddat sex för 2 veckor sedan 
  • MariaNathalie
    Minmillis skrev 2022-03-02 15:41:01 följande:
    Spök eller svagt positivt? Vad tror ni? Vet inte när ägglossning va. Hade oskyddat sex för 2 veckor sedan 
    Ser svagt ut. Testa om en dag el 2? så borde det öka. Eller ta ett digitalt test :) lycka till
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester