• Chilins

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

PelloBello skrev 2022-02-28 11:12:26 följande:
    Idag. Så lär dyka upp snart. Får spök på både cb cb early och predictor early nu. 
    Jag gjorde ett CB digital ultratidigt. Går att testa innan BIM och man får svar i text. Jag har gått gravid på två såna nu tre dagar innan BIM så kan verkligen rekommendera dom :) då slipper man tolka streck 
  • PelloBello
    Chilins skrev 2022-02-28 13:44:41 följande:
    Jag gjorde ett CB digital ultratidigt. Går att testa innan BIM och man får svar i text. Jag har gått gravid på två såna nu tre dagar innan BIM så kan verkligen rekommendera dom :) då slipper man tolka streck 
    Grattis! :) ja jag skulle köpa digitalt men fanns inte där jag var imorse. Så fick bli dessa. Är på äl+14 så borde visat tydligt plus om det varit nåt. Bara störigt med svaga spökstreck hela tiden. Vill ha antingen blankt eller tydligt. 
    Men nu blir det inga fler tester. 
    Kände på tappen som är låg och börjat öppna sig och fått som ägglossningsflytningar, så mensen startar nog när som helst nu. 
  • Cashili33
    Josefinanna skrev 2022-03-01 23:24:40 följande:
    Upplösningen är ju katastrofal. Vad tror ni? Bim - 4
    Ser tyvärr ingenting 
  • MariaNathalie
    Josefinanna skrev 2022-03-01 23:24:40 följande:
    Upplösningen är ju katastrofal. Vad tror ni? Bim - 4
    Ser Ngt där väldigt svagt men nog är det något. 
    vilket test? 
  • Symetrical
    Vofflan123 skrev 2022-03-02 09:59:54 följande:
    Hej på er! Är detta positivt? Togs imorse. Vet ej exakt när BIM är pga oregelbunden mens. 
    Det tolkar jag som svagt positivt, vågar mig på ett försiktigt grattis
  • Vofflan123
    Symetrical skrev 2022-03-02 10:05:14 följande:
    Det tolkar jag som svagt positivt, vågar mig på ett försiktigt grattis
    okej!!! Skrattande Får testa imorgon igen, fick nämligen negativt på clear blue med ?kryss? resultatet
  • Josefinanna
    MariaNathalie skrev 2022-03-02 07:28:04 följande:
    Ser Ngt där väldigt svagt men nog är det något. 
    vilket test? 
    Apotekets egna, dock är det inte ett testa tidigt utan från dagen du har bim
  • Symetrical
    Vofflan123 skrev 2022-03-02 10:16:32 följande:
    okej!!! Skrattande Får testa imorgon igen, fick nämligen negativt på clear blue med ?kryss? resultatet
    Är ju väldigt svagt, så kanske att cb inte reagerar på det. Kan du inte ladda upp en bild på ditt cb med?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester