• MariaNathalie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Contessa skrev 2022-03-05 08:48:00 följande:
    Hej! 

Ser ni något på dessa bilder? Har passerat BIM med några dagar och haft en mindre blödning än vanligt. Dock var det en klump med men testade ändå för tyckte mensen var så kort. 

Tycker jag ser svagt svagt 
  • Sophiiieee

Hej! Vad tror ni? Ser ju definitivt ett sträck, men ser lite böjt ut? Eller är det bara lilla ?fönsterbiten? som ger den effekten. Vågar man tro? Bim idag eller imorgo. test från testlagret har jag för mig. Ser att i upplösningen försvinner färgen irl är det rött

• Tigu
    Sophiiieee skrev 2022-03-07 06:52:11 följande:

Hej! Vad tror ni? Ser ju definitivt ett sträck, men ser lite böjt ut? Eller är det bara lilla ?fönsterbiten? som ger den effekten. Vågar man tro? Bim idag eller imorgo. test från testlagret har jag för mig. Ser att i upplösningen försvinner färgen irl är det rött

Tycker absolut det ser positivt ut. Hade tagit ett till imorogn eller om du kan hålla dig till onsdag så hade jag tagit ett nytt då för åh se om de stiger <3
  • Sophiiieee
    Tigu skrev 2022-03-07 08:21:22 följande:
    Tycker absolut det ser positivt ut. Hade tagit ett till imorogn eller om du kan hålla dig till onsdag så hade jag tagit ett nytt då för åh se om de stiger <3

Tack för kollen Solig Men ja, känner mig lite tveksam. Men ska testa om någon dag igen, kanske med annat märke! Kollade på testet igen efter en halvtimme cirka och vet man inte ska gå efter det då, men tyckte att det hade blivit svagare. 

• Contessa
    Contessa skrev 2022-03-05 08:48:00 följande:
    Hej! 

Ser ni något på dessa bilder? Har passerat BIM med några dagar och haft en mindre blödning än vanligt. Dock var det en klump med men testade ändå för tyckte mensen var så kort. 

Lite rådvill ännu, vi ska spola mina äggledare i veckan och jag vet inte om jag ska begära blodprov för hCG innan dess för att säkerställa att det inte är något. Inbillar jag mig eller är det spökstreck?

Det borde ju vara starkare om det är något levande tycker man. Alla är tydligt rosa om man lyser igenom dem men det vet jag att det inte räknas.

Nedersta är inom tiden, de andra är tidigare dagar. Tack på förhand!

• saffran123

Vad är detta tror ni? Känner mig så gravid. Illamående till och från och bubblig i magen. Men fick detta på ett test och alla andra test jag tagit syns inget. Blir knäpp snart. HJÄLP!!!!

• Vifslan
    saffran123 skrev 2022-03-07 13:52:07 följande:

Vad är detta tror ni? Känner mig så gravid. Illamående till och från och bubblig i magen. Men fick detta på ett test och alla andra test jag tagit syns inget. Blir knäpp snart. HJÄLP!!!!

Det där är ett plus :D 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester