• Jowalowa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vofflan123 skrev 2022-03-03 06:52:05 följande:
    Samma här! Det jag tog igår var helt ärligt rätt tydligt i verklighete och nu ett helt blankt. Fattar ingenting faktiskt? 

Vi får väl ha is i magen återigen :/
    Störde mig på att morgonens test såg konstigt ut vid kontrollstrecket så jag tänkte att äsch jag "slösar" ett digitalt test. Kändes som att HCG skulle vara alldeles för lågt för clearblue med veckoindikatior när strecken såg ut sådär men hör och häpna! Gravid 1-2 veckor fick jag på testet :D

Nu ska jag dock hålla kolla i några dagar med stickor så jag ser att det blir starkare. Håller tummarna men känns typ overkligt och vågar inte tro på det helt!
  • Vofflan123
    Jowalowa skrev 2022-03-03 13:16:05 följande:
    Störde mig på att morgonens test såg konstigt ut vid kontrollstrecket så jag tänkte att äsch jag "slösar" ett digitalt test. Kändes som att HCG skulle vara alldeles för lågt för clearblue med veckoindikatior när strecken såg ut sådär men hör och häpna! Gravid 1-2 veckor fick jag på testet :D

Nu ska jag dock hålla kolla i några dagar med stickor så jag ser att det blir starkare. Håller tummarna men känns typ overkligt och vågar inte tro på det helt!

åh vad kul och höra!!! Grattis! 

har du nån bild på testet imorse som såg negativt ut? Hade varit kul att se bara :)

• Jowalowa
    Vofflan123 skrev 2022-03-03 14:25:12 följande:

åh vad kul och höra!!! Grattis! 

har du nån bild på testet imorse som såg negativt ut? Hade varit kul att se bara :)

Var eventuellt en liten skugga på det men inte alls så tydligt som igår. Men störde mig som sagt på att även kontroll-linjen var svagare, som att det var dåligt med färg i testet eller något
  • Vofflan123
    Jowalowa skrev 2022-03-03 14:30:11 följande:
    Var eventuellt en liten skugga på det men inte alls så tydligt som igår. Men störde mig som sagt på att även kontroll-linjen var svagare, som att det var dåligt med färg i testet eller något
    Oj jäklar-det var inte nåt tydligt streck där inte! Men stor grattis verkligen!!Skrattande
  • Symetrical
    Laktrisens skrev 2022-03-03 19:46:23 följande:
    Vad tror ni om detta test? bim på lördag 
    Tydligt plus i mina ögon
  • Contessa
    Hej! 

Ser ni något på dessa bilder? Har passerat BIM med några dagar och haft en mindre blödning än vanligt. Dock var det en klump med men testade ändå för tyckte mensen var så kort. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester