• Symetrical

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Leopard91 skrev 2022-03-08 13:40:41 följande:
    Njse, det är jag inte säker på.. men det när vara för tidigt? Jag gjorde även positivt ägglossningstest den 28:e eller 1:e och det är ju bara en vecka sedan? Då hade vi sex både dagarna inna och under dessa dagar.. Beräknad mens är inte förens 16:e.. känns superkonstigt detta.. 
    När hade du mens sist då? Var ältesten lika starka för en vecka sen? Jag hade tagit ett gravtest om jag vore du, såvida du inte tempar och därför vet exakt när äl skedde
  • Symetrical
    Leopard91 skrev 2022-03-08 13:40:41 följande:
    Njse, det är jag inte säker på.. men det när vara för tidigt? Jag gjorde även positivt ägglossningstest den 28:e eller 1:e och det är ju bara en vecka sedan? Då hade vi sex både dagarna inna och under dessa dagar.. Beräknad mens är inte förens 16:e.. känns superkonstigt detta.. 
    När hade du mens sist då? Var ältesten lika starka för en vecka sen? Jag hade tagit ett gravtest om jag vore du, såvida du inte tempar och därför vet exakt när äl skedde
  • Leopard91
    Symetrical skrev 2022-03-08 13:44:55 följande:

Jag tempar inte.. men hade starkt stegrande då också.. men bara en dag. och sen minskade det igen. Hade även ägglossningsflytningar då. 

ja, jag kanske ska ta ett test.. hade ju verkligen velat vara gravid.. men känns förtidiigt..

• Lojjjssan

Tre olika tester. Tagna inom tid. Äl +11. Översta är känsligt test. Dissekerade pga repiga rutor. Vad tror ni? 
  • majarg
    Lojjjssan skrev 2022-03-08 18:13:07 följande:
    Tre olika tester. Tagna inom tid. Äl +11. Översta är känsligt test. Dissekerade pga repiga rutor. Vad tror ni? 

ser tyvärr inget, men kan ju vara för tidigt för test också. När ska du ha mens?

• Lojjjssan
    majarg skrev 2022-03-08 19:55:10 följande:

ser tyvärr inget, men kan ju vara för tidigt för test också. När ska du ha mens?

Alltså super dålig kvalite här inne? ser svagt rosa streck bredvid. BIM-3. Tog ett till känsligt test och det visade samma. Tog dock ej detta på morgonurin så ska göra det imorgon
  • MissDB
    Lojjjssan skrev 2022-03-08 18:13:07 följande:
    Ser tyvärr ingenting?
  • Leopard91
    Symetrical skrev 2022-03-08 13:38:07 följande:
    Endast när jag varit gravid. Är du säker på att du inte är det? :-P

Hur var det när du var gravid? Hur länge visade det positivt utslag på testen? Och hur långt Efter kunde du se det på graviditetstest? 

• Symetrical
    Leopard91 skrev 2022-03-08 21:14:41 följande:

Hur var det när du var gravid? Hur länge visade det positivt utslag på testen? Och hur långt Efter kunde du se det på graviditetstest? 

Ältesten fortsatte vara positiva varje dag, så efter 4 dagar med positiva tester (vilket jag aldrig hade vid äl) tog jag ett gravtest som visade tydligt positivt. Har du något gravtest hemma?
  • mimmi97

ÄL+9, vad tror ni? Tycker mig se ett väldigt svagt streck, men ska testa igen om några dagar och se om det är tydligare då..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester