• Leopard91

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Symetrical skrev 2022-03-09 07:25:56 följande:
    Ältesten fortsatte vara positiva varje dag, så efter 4 dagar med positiva tester (vilket jag aldrig hade vid äl) tog jag ett gravtest som visade tydligt positivt. Har du något gravtest hemma?
    Jag tog ett gravtest precis, visade negativt.. tog även ett till ägglossningstest som visar svagare idag.. bägge strecken är lika starka.. men de övriga fyra dagarna så har teststrecket varit starkare.. 
  • Symetrical
    Leopard91 skrev 2022-03-09 09:19:59 följande:
    Jag tog ett gravtest precis, visade negativt.. tog även ett till ägglossningstest som visar svagare idag.. bägge strecken är lika starka.. men de övriga fyra dagarna så har teststrecket varit starkare.. 
    Okej, men då har du säkert äl nu! Antar att din kropp försökte ägglossa förra veckan, men misslyckades och därför gjorde ett nytt försök nu.
  • Lojjjssan

Jag hade synligt ljusrosa streck som familjeliv dock inte ville visa pga dåligt kvalite  tog ett nytt idag :)

• SessanJojjo

TTog detta precis :) måste väl ändå vara ett positivt gravidtest?! Hade tänkt vänta tills imon men kunde inte låta bli hehe..
  • MariaNathalie
    SessanJojjo skrev 2022-03-09 16:15:35 följande:
    TTog detta precis :) måste väl ändå vara ett positivt gravidtest?! Hade tänkt vänta tills imon men kunde inte låta bli hehe..
    Ja det är positivt 
    Grattis 
  • majarg
    Lojjjssan skrev 2022-03-09 15:11:51 följande:

Jag hade synligt ljusrosa streck som familjeliv dock inte ville visa pga dåligt kvalite  tog ett nytt idag :)

Grattis :D 
    ja förra du la upp, så drog jag upp ljusstyrkan tom och zoomade in. Kvalitén måste verkligen försämrats vid uppladdning här
  • Neeaaa
    Neeaaa skrev 2022-03-09 17:38:23 följande:
    Blått irl svårt att få på bild?
    men är de ett spök? ej morgonurin 

Oj vad dåligt kvalitet de blev?. 

strecket går hela vägen ner

• Nathaliextnf
    CriisseObst skrev 2022-03-09 17:42:56 följande:

Vad tror ni? Ej morgonurin men höll mig i 4h. Uppkom redan efter 2 min på båda. CB och 

Tror det är positiv! grattis
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester