• pepparkaka året om

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Samma test, morgonurin på bim. tyckte jag såg något så gick till ett annat ljus efter någon minut och där finns inget?

ser Ni något och varför händer det såhär?

• pepparkaka året om

Ganska bra att lägga ut bilder i denna tråd.

Man ser att det är tomt på bilden där man inbillar sig sträck och undrar ?varför jag gör såhär mot mig själv varje månad??

Lycka till alla härliga människor! Jag går och gömmer mig under en sten djupt inne i skogen till jag kan tänka på annat än två sträck på en pinne!

• mimmi97

Plussade idag med CB digital på ÄL+11. Har lagt upp bilder tidigare i tråden där man knappt kan skymta ett svagt streck på RFSUs teststickor ÄL+9 och ÄL+10.

• Leopard91
    mimmi97 skrev 2022-03-11 09:51:01 följande:

Plussade idag med CB digital på ÄL+11. Har lagt upp bilder tidigare i tråden där man knappt kan skymta ett svagt streck på RFSUs teststickor ÄL+9 och ÄL+10.

Åh grattis.. 
    har du haft några symptom? 
  • Leopard91
    Vifslan skrev 2022-03-10 15:07:46 följande:

Tänkte bara ge lite hopp till e,frågade om ett test häromdagen och testade starkt idag mitt på dagen. Slutade med ppiller i början av februari ????

Grattis..
    har du känt av något speciellt? 
  • Jill92

Lägger upp en ny bild såhär ett dygn senare. Kan man lita på detta tror ni? Vad knäpp man blir! Äl+11. BIM-2
  • MariaNathalie
    Jill92 skrev 2022-03-11 17:50:48 följande:
    Lägger upp en ny bild såhär ett dygn senare. Kan man lita på detta tror ni? Vad knäpp man blir! Äl+11. BIM-2

det skulle jag lita på iaf 

grattis

• Leopard91
    pepparkaka året om skrev 2022-03-12 08:47:19 följande:
    Har strecket någon färg? 
    Det är typ lite rosa.. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester