Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej.
Är det någon som varit med om att strecken inte blir mitt i rutan utan på sidan istället. De
t borde väl kunna räknas ändå?
Tog ett nytt test idag på morgonen, ÄL+10. Höjde kontrasten på bilden, men visst kan man se ett svagt streck? Eller är det spökstreck?
Tänkte bara ge lite hopp till e,frågade om ett test häromdagen och testade starkt idag mitt på dagen. Slutade med ppiller i början av februari ????
Tänkte bara ge lite hopp till e,frågade om ett test häromdagen och testade starkt idag mitt på dagen. Slutade med ppiller i början av februari ????
Såhär såg ett test ut idag. Ändrade kontrasten just för att göra strecket tydligare ???? jag vet att man inte ska göra det, men jag ser ju strecket ganska tydligt irl
ÄL+6/7.
översta testet från igår, nedersta från idag! Det måste väl ändå vara en ökning och inte ett spökstreck? Fundersam då det är så tidigt än.. vad tror ni?
ÄL+6/7.
översta testet från igår, nedersta från idag! Det måste väl ändå vara en ökning och inte ett spökstreck? Fundersam då det är så tidigt än.. vad tror ni?