• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nathaliextnf skrev 2022-03-09 19:24:09 följande:
    Tror det är positiv! grattis
    Ser ingenting alls här 
  • EliMil

Hej. 
    Är det någon som varit med om att strecken inte blir mitt i rutan utan på sidan istället. De

t borde väl kunna räknas ändå? 

• Jill92

Äl +10. Vad tror ni om detta? Vet ju dock att det viktigaste är att se om det stegrar i styrka dag för dag(haft många kemiska graviditeter) men ändå. Nån mer som ser?
  • mimmi97

Tog ett nytt test idag på morgonen, ÄL+10. Höjde kontrasten på bilden, men visst kan man se ett svagt streck? Eller är det spökstreck? 

• majarg
    Jill92 skrev 2022-03-10 07:03:39 följande:
    Äl +10. Vad tror ni om detta? Vet ju dock att det viktigaste är att se om det stegrar i styrka dag för dag(haft många kemiska graviditeter) men ändå. Nån mer som ser?
    Jag ser två streck :)
  • Vifslan

Tänkte bara ge lite hopp till e,frågade om ett test häromdagen och testade starkt idag mitt på dagen. Slutade med ppiller i början av februari ????

• MariaNathalie
    Vifslan skrev 2022-03-10 15:07:46 följande:

Tänkte bara ge lite hopp till e,frågade om ett test häromdagen och testade starkt idag mitt på dagen. Slutade med ppiller i början av februari ????

Grattis 
  • CriisseObst

Såhär såg ett test ut idag. Ändrade kontrasten just för att göra strecket tydligare ???? jag vet att man inte ska göra det, men jag ser ju strecket ganska tydligt irl

• fialth

ÄL+6/7.
    översta testet från igår, nedersta från idag! Det måste väl ändå vara en ökning och inte ett spökstreck? Fundersam då det är så tidigt än.. vad tror ni?

• fialth
    fialth skrev 2022-03-10 18:35:46 följande:

ÄL+6/7.
    översta testet från igår, nedersta från idag! Det måste väl ändå vara en ökning och inte ett spökstreck? Fundersam då det är så tidigt än.. vad tror ni?

Gud vad dålig kvalité det blev här, syns ju knappt hahah
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester