• pepparkaka året om

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Leopard91 skrev 2022-03-12 08:51:54 följande:
    Det är typ lite rosa.. 
    Då kan det mycket väl vara ett tidigt plus! 
  • pepparkaka året om

Mitt test från imorse. Bim +1. 

Det ser rosa ut men jag vet inte om det är inbillning och önsketänkande. 

Kan ni säga till mig hur det egentligen är?

• Nathaliextnf
    pepparkaka året om skrev 2022-03-12 08:54:32 följande:

Mitt test från imorse. Bim +1. 

Det ser rosa ut men jag vet inte om det är inbillning och önsketänkande. 

Kan ni säga till mig hur det egentligen är?

Det ser ut att vara rosa :) köp ett digital! 
  • AnnaB90

Efter 18 månaders försök fick jag i förrgår en rejäl chock när jag plussade på bim + 2. Är osäker på exakt när äl var men ungefär 22-25 februari. 
    Vad tror ni erfarna om ökningen från första testet på torsdag em till dagens med morgonurin? 

Tacksam för svar! <3

• AnnaB90
    Jill92 skrev 2022-03-11 17:50:48 följande:

Lägger upp en ny bild såhär ett dygn senare. Kan man lita på detta tror ni? Vad knäpp man blir! Äl+11. BIM-2
    Solklart plus enligt mig :) Grattis!
  • AnnaB90

Efter 18 månaders försök fick jag i förrgår en rejäl chock när jag plussade på bim + 2. Är osäker på exakt när äl var men ungefär 22-25 februari. 
    Vad tror ni erfarna om ökningen från första testet på torsdag em till dagens med morgonurin? 

Tacksam för svar! <3

• MissDB
    AnnaB90 skrev 2022-03-12 12:50:55 följande:

Tacksam för svar! <3

Stort grattis! 

Försök att inte analysera de där strecken allt för mycket. Om du vill se någon form av ökning så
    prova med ett digitalt och sedan ett nytt efter en vecka :)

• AnnaB90
    MissDB skrev 2022-03-12 15:42:10 följande:

Stort grattis! 

Försök att inte analysera de där strecken allt för mycket. Om du vill se någon form av ökning så
    prova med ett digitalt och sedan ett nytt efter en vecka :)

Tusen tack! Det är oerhört efterlängtat :)

Du har rätt, jag håller med dig! Men oron är svår att skaka av sig. Jag plussade nämligen i somras men då strecken inte blev starkare utan nästan svagare för varje dag blev jag helt förtvivlad, och mycket riktigt började jag blöda. Är därför så orolig för en upprepning :(
    Men jag tog 3 olika test i torsdags, bl.a. ett digital som visade Gravid 1-2, så det känns ju hoppfullt. Planerar att testa med ett sådant igen efter helgen.
  • Tezz7

Hej! 

vad tror vi om det här? högst upp är taget på ruvardag 6 (bim -2) och längst underst på ruvardag 8 (bim) borde det int vara en tydlig stegring? vi har försökt i snart 3 år och aldrig tidigare fått ett plus.. tacksam för svar :) 

• Tigu
    Tezz7 skrev 2022-03-12 18:15:21 följande:

Hej! 

vad tror vi om det här? högst upp är taget på ruvardag 6 (bim -2) och längst underst på ruvardag 8 (bim) borde det int vara en tydlig stegring? vi har försökt i snart 3 år och aldrig tidigare fått ett plus.. tacksam för svar :) 

Det är positivt!! de behöver inte vara starkare, ja tog typ test 3 dagar efter bim (Var ej planerat riktigt, därav Testade jag inte tidigare) och mitt var inte lika starkt som kontrollstrecket då heller. Men ör i vecka 14 nu och såg en levande liten krabat i veckan! <3

hoppas de håller sig kvar där inne och stort grattis <3 önskar dig/er all lycka!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester