• Jbskog

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jbskog skrev 2022-05-03 10:34:47 följande:

någon som ser nått? 

• pepparkaka året om

Mina test idag, bim -4. Syns något litet men är orolig för kemisk graviditet igen, då det är den enda gången jag har plussat innan mens annars har Det alltid varit typ bim +1. Någon som skymtat svagt tidigt och har en fullgången graviditet?

Eller anser ni det till och med bara vara spök?
  • ems1991

BIM+1 idag. Fick bara en liten känsla eftersom mensen inte kom igår. Jag är i chock tror jag! Kanske var ett streck till vänster på min teststicka jag såg häromdagen iaf.

• Cashili33
    pepparkaka året om skrev 2022-05-03 12:01:52 följande:
    Mina test idag, bim -4. Syns något litet men är orolig för kemisk graviditet igen, då det är den enda gången jag har plussat innan mens annars har Det alltid varit typ bim +1. Någon som skymtat svagt tidigt och har en fullgången graviditet?

Eller anser ni det till och med bara vara spök?
    Jag ser tyvärr inget på detta 
  • jowald

Har ni fått ett streck där mitt streck är? Är de färgansamling eller fel på testet för där ute ska  äl inte strecket hamna?

• ems1991
    jowald skrev 2022-05-04 10:54:44 följande:

Har ni fått ett streck där mitt streck är? Är de färgansamling eller fel på testet för där ute ska  äl inte strecket hamna?

Exakt sådär såg min teststicka ut från Testlagret som jag tog häromdagen. Jag har aldrig sett detta förut på stickorna jag tagit så undrade vad strecket var som var så långt ut till vänster. Men folk skrev här i tråden att det var inget streck utan en skugga. Men i verkligheten såg man klart och tydligt att det var ett streck men det var inte där det skulle vara. Jag trodde det var negativt men sen kom inte min mens och jag tog ett clearblue som stod Gravid. Så stickan var väl positivt men strecket var inte där det skulle helt enkelt.
  • jowald
    ems1991 skrev 2022-05-04 10:59:36 följande:
    Exakt sådär såg min teststicka ut från Testlagret som jag tog häromdagen. Jag har aldrig sett detta förut på stickorna jag tagit så undrade vad strecket var som var så långt ut till vänster. Men folk skrev här i tråden att det var inget streck utan en skugga. Men i verkligheten såg man klart och tydligt att det var ett streck men det var inte där det skulle vara. Jag trodde det var negativt men sen kom inte min mens och jag tog ett clearblue som stod Gravid. Så stickan var väl positivt men strecket var inte där det skulle helt enkelt.
    Har heller aldrig vart med om streck där och det är ett tydligt streck men på fel ställe liksom. Väntar några dagar till sen tar jag ett digitalt. 

Tänkte först om de samlats färg bara men konstigt att de skulle bilda qå tydligt streck 
  • severine

Bim +3 här, har testat såååååå svagt på testlagrets billiga tester innan, och nu detta 3 dagar efter beräknad mens..idag bim+5 och ingen mens har dykt upp..inte testat sen detta utan väntar ivrigt på Hcg blodprovsvar.
    Positivt

tror ni?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester