• Syskonförsök

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skulle tolka som negativt och speciellt om digitala sa det på morgonurin! Är du på bim så stämmer det nog och mensen är på ingång dessvärre. 

Isabell567 skrev 2023-02-23 10:00:00 följande:

Hej! Jag hoppar in här med. behöver eran hjälp.
    Idag ska jag egentligen få min mens och igår var jag bim-1. Igår tog jag CBs 6 dagar tidiga test, där det ska bli två streck. Det blev ett väldigt svagt svagt blått streck. Tog det på kvällen och jag hade även druckit en del vatten och hade kissat bara 1-2 timmar innan jag tog testet men kunde inte hålla mig. Det visade iallafall ett väldigt svagt svagt streck. Tog nu ett till test nu på morgonen fast ett digitalt test, CB det med. Där det ska stå gravid eller inte gravid. Det är också ett tidigt test stod det på förpackningen. Ville ta ett nytt med morgonurinen men det visade ?inte gravid?. Någon som har varit med om samma? Hur ska jag tolka testen? Eller kan det vara för tidigt att testa? 

vad tror ni om bilden? är det en supersvagt streck eller är jag knäpp 

• Projektledarn

Hej! Hoppar in lite här.
    Vad tror ni om dessa test? 
    Vågar inte riktigt hoppas då jag fick ett spökstreck på Clearblue förra månaden. Igår kväll fick jag svaga streck på rsfu som blev lite starkare efter att tiden fått ut så de litar jag inte heller på. 
    På bilden är det Clearblue testa tidigt och RSFU testa tidigt + vanlig sticka. 
    Testat med morgonurin idag på BIM (ÄL+12)

• Syskonförsök

Solklart plus!!!

Projektledarn skrev 2023-02-23 11:58:48 följande:

Hej! Hoppar in lite här.
    Vågar inte riktigt hoppas då jag fick ett spökstreck på Clearblue förra månaden. Igår kväll fick jag svaga streck på rsfu som blev lite starkare efter att tiden fått ut så de litar jag inte heller på. 

• Cashili33
    Isabell567 skrev 2023-02-23 10:00:00 följande:

Hej! Jag hoppar in här med. behöver eran hjälp.
    Idag ska jag egentligen få min mens och igår var jag bim-1. Igår tog jag CBs 6 dagar tidiga test, där det ska bli två streck. Det blev ett väldigt svagt svagt blått streck. Tog det på kvällen och jag hade även druckit en del vatten och hade kissat bara 1-2 timmar innan jag tog testet men kunde inte hålla mig. Det visade iallafall ett väldigt svagt svagt streck. Tog nu ett till test nu på morgonen fast ett digitalt test, CB det med. Där det ska stå gravid eller inte gravid. Det är också ett tidigt test stod det på förpackningen. Ville ta ett nytt med morgonurinen men det visade ?inte gravid?. Någon som har varit med om samma? Hur ska jag tolka testen? Eller kan det vara för tidigt att testa? 

vad tror ni om bilden? är det en supersvagt streck eller är jag knäpp 

Om det tidiga digitala var negativt så stämmer det högst troligen 
    det lilla som syns på bilden kan va CB typiska spökstreck 
    Testa om ett par dagar igen om mensen inte kommer 
  • Cashili33

Hej! Hoppar in lite här.

Tre test ljuger inte så något är det ju där ! Grattis 
  • Elisabeth83

grattis!! ❤️❤️

Hej! Hoppar in lite här.

• Elisabeth83

Ser ni något här? kanske är mer grått än rosa. Har alltid fått helt blankt med testlagrets innan.
  • Elisabeth83

Mitt tränade öga anar något svagt. Håller tummarna 😊

CriisseObst skrev 2023-02-23 17:47:39 följande:

Ser ni nått? Fick vad jag tror var en nidis i förrgår, så kanske lite tidigt att testa. 

• Projektledarn
    Elisabeth83 skrev 2023-02-23 17:41:46 följande:

grattis!! ❤️❤️

Tack! Vågar dock inte hoppas på något riktigt än 🙈
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester