• Lyksa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

CB early bild 1 efter 3 minuter prick och bild 2 är efter 7 minuter 
  • Cashili33
    Lyksa skrev 2023-04-22 22:36:18 följande:
    Är 7 min inom tidsgränsen för avläsning ? 
  • Lyksa
    Cashili33 skrev 2023-04-23 09:24:53 följande:
    Är 7 min inom tidsgränsen för avläsning ? 
    Japp i bruksanvisningen står de inom 10 minuter 
  • Minmillis
    Jag kan visa mina spökstreck! De har inte varit blåa nämligen. Misstänker att ditt är ett plus o inte spökstreck. 

• Minmillis

Jag tog mig friheten att göra denna bilden 

• Lyksa

Tack för din input! Har själv försökt göra olika jämförelser. Jag tog nämligen testet för några dagar sedan men avfärdade testet som negativt, tog några bilder medan jag väntade ut tiden o sedan slängde de för tänkte de va negativt. Men så har jag börjat tveka då min vän påpekade att hon inte tyckte de såg ut som spökstreck. Så tänkte kolla här o troligen blir de väl ett test i morgon då de gått flera dagar o skulle de va något bör de visa då
  • Cashili33
    Lyksa skrev 2023-04-23 15:40:14 följande:
    Tack för din input! Har själv försökt göra olika jämförelser. Jag tog nämligen testet för några dagar sedan men avfärdade testet som negativt, tog några bilder medan jag väntade ut tiden o sedan slängde de för tänkte de va negativt. Men så har jag börjat tveka då min vän påpekade att hon inte tyckte de såg ut som spökstreck. Så tänkte kolla här o troligen blir de väl ett test i morgon då de gått flera dagar o skulle de va något bör de visa då
    Svårt att säga att jag ser ngt tydligt men ev på bild 2 så syns en svag linje 
  • Piah91
    Ann Lis skrev 2023-04-24 13:02:51 följande:
    Tog detta imorse båda inom tiden är det ett klassiskt spökstreck tro ? 
    Ser inget streck. När har du BIM?
  • Lyksa

Översta bilden är 2 minuter och sista bilden är 8 minuter. (Tidsgränsen för dessa test är 10 minuter)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester