• varjedagenkamp

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

oshark skrev 2023-04-13 16:22:00 följande:
    Så här såg min papperssticka ut på ÄL+14 med morgonkiss. Hade jag tagit det mitt på dagen och kissat en timme tidigare hade det säkert inte varit i närheten av lika starkt. 
    Nä det var ju inte jättestarkt förstås.. 
    Men du skulle ändå säga att mitt ser positivt ut? Var rätt säker på att det var spök först..
  • oshark
    varjedagenkamp skrev 2023-04-13 17:12:07 följande:
    Nä det var ju inte jättestarkt förstås.. 
    Men du skulle ändå säga att mitt ser positivt ut? Var rätt säker på att det var spök först..
    Jag tycker det ser positivt ut. Mina svaga har varit sådär, på ÄL+11 typ. Håller tummarna!
  • Cashili33
    Millannn skrev 2023-04-13 12:12:07 följande:
    Hej!
    Jag tog ett RFSU testa tidigt imorse (som mäter från 10 ml) men dum som jag var så tittade jag bara på det i max en minut om ens det, det hade knappt hunnit gå till andra sidan innan jag la undan det och gick och la mig haha. Men när jag gick upp nu ett par timmar senare så är det tydligt plus med färg och allt, bifogar bild. Vad tror ni? Det kan ju mycket väl vara så att strecket kom inom tiden och det är rätt starkt. :) 
    Svårt att se här tycker jag men möjligen svagt positiv 
    Svårt  att se ev färg  
  • Cashili33
    varjedagenkamp skrev 2023-04-13 11:49:39 följande:
    Apotekets eget billiga test, BIM idag eller senast  imorgon. Taget mitt på dagen efter att ha kissat en timme innan. Är det positivt så känns det nog lite för svagt för att vara helt ok så pass nära inpå BIM. ?
    Är du runt bim eller ÄL + 13-14 så är er ev lite svagt ja men ta om om 1-2 dgr med morgon urin och se om det  är starkt då. 
  • varjedagenkamp
    oshark skrev 2023-04-13 18:08:30 följande:
    Jag tycker det ser positivt ut. Mina svaga har varit sådär, på ÄL+11 typ. Håller tummarna!
    Tack för tumhållning 🙏🏻😊
  • Hawaiipizza

Vad tror ni? ÄL+8 idag. Det är ett early prediction test. Bilden är tagen inom tidsramen. Strecket fanns kvar då testet torkat. Känns som att familjeliv mördar bildkvaliteten lite, så ursäktar om det ser lite grynigt ut. 🙈
  • Embarazada
    Hawaiipizza skrev 2023-04-14 13:30:42 följande:
    Vad tror ni? ÄL+8 idag. Det är ett early prediction test. Bilden är tagen inom tidsramen. Strecket fanns kvar då testet torkat. Känns som att familjeliv mördar bildkvaliteten lite, så ursäktar om det ser lite grynigt ut. 🙈
    Ser tyvärr ingenting Obestämd
  • Cashili33
    Hawaiipizza skrev 2023-04-14 13:30:42 följande:
    Ser inget tyvärr 
  • Cashili33
    Hawaiipizza skrev 2023-04-16 13:24:11 följande:
    Syns någonting nu? Äl+10 idag, morgonurin. Bilden är tagen inom tidsramen. 
    Kan tyvärr fortfarande inte se något 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester