• Otursförföljd

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Maymom skrev 2023-04-19 22:54:55 följande:
    ÄL+?
    Det översta ser torkat ut, gissar att det legat ett tag. Det nedre skulle kunna vara positivt. Det ser ut som ett rosa streck. 
    ÄL+15. Är säker på datumet då jag fått Ovitrelle, och har genom hela fertilitetsbehandlingen fått mens ÄL+14. Det översta som är torkat är från morgonen, men såg likadant ut när det togs. Det nedersta togs ungefär en halvtimme innan bilden.
  • Maymom
    Otursförföljd skrev 2023-04-19 23:48:52 följande:
    ÄL+15. Är säker på datumet då jag fått Ovitrelle, och har genom hela fertilitetsbehandlingen fått mens ÄL+14. Det översta som är torkat är från morgonen, men såg likadant ut när det togs. Det nedersta togs ungefär en halvtimme innan bilden.
    ol, jag tänkte att det var typ ÄL+10. Ser positivt ut men lite svagt. ta nytt imorgon för att se att det ökar i styrka.
  • Otursförföljd
    Maymom skrev 2023-04-20 06:31:19 följande:
    ol, jag tänkte att det var typ ÄL+10. Ser positivt ut men lite svagt. ta nytt imorgon för att se att det ökar i styrka.
    Tack! Jag provade ett digitalt för första gången, och det stod gravid. Har försökt i 8 år 🌸 Vet att det är sjukt tidigt, men jag håller verkligen tummarna för att det blir en bebis.
  • Maymom
    Otursförföljd skrev 2023-04-20 07:13:05 följande:
    Tack! Jag provade ett digitalt för första gången, och det stod gravid. Har försökt i 8 år 🌸 Vet att det är sjukt tidigt, men jag håller verkligen tummarna för att det blir en bebis.
    Åh grattis!!!!
  • trefaldigmästareikärlek

Hej på er! Bim-1,nc har flyttat min mens två gånger nu. Hade gett upp då jag har haft den värsta pmsen någonsin och super ont i mina bröst.
    Kan någon se om detta kan vara ett pos sträck? Det är mer rosa i verkligheten och kom i om 5 minuter. Försökt i 11m så man griper onekligen efter halmstrån 
  • Syskonförsök

jag tror absolut de är ett plus❤️  provat idag ännu???

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-20 11:37:40 följande:
    Hej på er! Bim-1,nc har flyttat min mens två gånger nu. Hade gett upp då jag har haft den värsta pmsen någonsin och super ont i mina bröst.
    Kan någon se om detta kan vara ett pos sträck? Det är mer rosa i verkligheten och kom i om 5 minuter. Försökt i 11m så man griper onekligen efter halmstrån 
  • Syskonförsök

😭❤️ 

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-21 07:12:33 följande:

Idag var det blankt 😞 Men ingen mens i siktet.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester