• oshark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Åh wow, kan det här vara sant? På min telefon och framför mina ögon ser jag ett svagt rosa streck som jag tycker mig kunna se på avstånd. Har lagt med en redigerad bild bara för att FL är kända för att bilderna blir sämre kvalitet när man laddar upp dem. Men jag vet att man inte ska redigera så det behöver ni inte säga  

Ska ta ett digitalt imorn!

• Syskonförsök

Det ser positivt ut! 

oshark skrev 2023-04-11 07:16:48 följande:

Åh wow, kan det här vara sant? På min telefon och framför mina ögon ser jag ett svagt rosa streck som jag tycker mig kunna se på avstånd. Har lagt med en redigerad bild bara för att FL är kända för att bilderna blir sämre kvalitet när man laddar upp dem. Men jag vet att man inte ska redigera så det behöver ni inte säga  

Ska ta ett digitalt imorn!

• Bullen89
    Syskonförsök skrev 2023-04-11 06:43:53 följande:

Tycker det ser positivt ut men som ovan skrev ser det även blött ut och lite konstigt sång skulle ta ett till idag om jag var du! :)

Ja, ska kolla idag igen:) Tack för svar, båda två {#emotions_dlg.flower}
  • Jossankarl

Vad anser ni om de här då? Väntat nu  till bim och tog ett nytt test dock inte morgon urin♥️😊 ska vara ett + den hör gången 

• Elisabeth83
    Jossankarl skrev 2023-04-11 16:43:08 följande:

Vad anser ni om de här då? Väntat nu  till bim och tog ett nytt test dock inte morgon urin♥️😊 ska vara ett + den hör gången 

Tycker mig se ett plus 😊 Ta ett med morgonurin om någon dag så är det säkert starkare!
  • Embarazada

Godmorgon.

Det här strecket dök upp imorse på direkten. Betydligt starkare än de "vanliga" spökstrecken men får med Babyplan.

Är det någon mer än jag som tycker det ser OK ut? Eller är det ett spökstreck?
    Man kan se det rätt tydligt på en armlängds avstånd. 

• Embarazada
    oshark skrev 2023-04-12 08:05:20 följande:

Dagens sticka och det digitala ❤️

Grattis Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester