-
Nja det tror jag inte, underligt om jag blev gravid isåfall för vi hade sex just på äl-dagen och inget mer senare. Yes jag tempar och min app säger att det var äl just då. Har ganska kort cykel så jag är på äl+17 idag. Ska fortsätta testa och även köpa ett digitalt och göra det imorgonbitti.oshark skrev 2023-04-19 12:46:05 följande:Nu syns det definitivt, men undrar om du haft ÄL lite senare än du tror? Tempar du?
-
Spermierna kan ju dock överleva upp till 5 dygn om omständigheterna är braElio3 skrev 2023-04-19 14:10:15 följande:Nja det tror jag inte, underligt om jag blev gravid isåfall för vi hade sex just på äl-dagen och inget mer senare. Yes jag tempar och min app säger att det var äl just då. Har ganska kort cykel så jag är på äl+17 idag. Ska fortsätta testa och även köpa ett digitalt och göra det imorgonbitti.
Med mitt första barn hade vi sex två dagar innan ÄL bara och det tog sig. Men om du tempar så bör ju tempen stämma.
Då har vi samma längd på lutealfasen, min BIM+5 är också ÄL+17. -
Jag ser ingenting, men å andra sidan är det nästintill omöjligt att plussa 7 dagar efter äl. Vet du dessutom inte när äl var kanske det är ännu tidigare än så. Jag håller tummarna för att det syns ett streck om några dagar!pepparkaka året om skrev 2023-04-19 11:22:39 följande:
Tror att jag är 7 dagar efter äl, lite osäkert då mensen diffat några dagar hit och dit. Vet inte varför jag testade redan då jag vet att det en är alldeles för tidigt. Är detta spök? tycks se streck vare sig det är något eller inte så undrar om jag kan få hjälp av era ögon?
-
Hej, aldrig använt familjeliv förut så hoppas jag gör rätt. Tar gärna input på hur ni skulle tolka detta resultat, BIM-3.
tack
-
Solklart positivt. GrattisSofiaR1234 skrev 2023-04-19 14:56:55 följande:
Hej, aldrig använt familjeliv förut så hoppas jag gör rätt. Tar gärna input på hur ni skulle tolka detta resultat, BIM-3.
tack
-
Tack för svar! Vet att det är sjukt tidigt men tyckte att jag såg något. ska försöka att hålla mig från att testa då jag bevisligen inte kan lita på min egen syn.svansmamman skrev 2023-04-19 14:25:58 följande:Jag ser ingenting, men å andra sidan är det nästintill omöjligt att plussa 7 dagar efter äl. Vet du dessutom inte när äl var kanske det är ännu tidigare än så. Jag håller tummarna för att det syns ett streck om några dagar!
-
Hej, vill någon som är van att kika på rfsus tester kika på mitt, jag tror jag ser något men jag vet inte om det är önsketänkande
-
Lyckas tydligen inte lägga in någon bild.. så får försöka senare 😅
Timochi skrev 2023-04-19 16:42:28 följande:Hej, vill någon som är van att kika på rfsus tester kika på mitt, jag tror jag ser något men jag vet inte om det är önsketänkande
-
BIM+1 -
ÄL+?Otursförföljd skrev 2023-04-19 22:00:13 följande:BIM+1
Det översta ser torkat ut, gissar att det legat ett tag. Det nedre skulle kunna vara positivt. Det ser ut som ett rosa streck.